Nie ma takiego działania w marketingu, którego nie można ulepszyć, nawet to uznawane za najlepsze można zamienić na jeszcze lepsze, bardziej efektywne. O tym, dlaczego w firmie warto przeprowadzić audyt marketingowy, opowiada Radosław Szwugier, Business Development Manager.
Zmieniała w swoim życiu wiele – porzuciła branżę eventową i stworzyła pracownię graficzną by Fehu, oferującą tworzenie stron internetowych i sklepów online. Mówi, że zmiany są nieodłącznym elementem jej życia. Spełniona zawodowo mama trójki wspaniałych dziewczynek, która rzuciła miasto i zamieszkała na wsi. Rozmawiamy z Joanną Gizgier.
Branża edukacyjna jest dziś jedną z najbardziej dotkniętych przez koronawirusa. Część firm szkoleniowych zawiesiła działalność, część odwołała szkolenia, a część zniknęła z rynku. Są jednak takie, które potrafiły przystosować się do zmian. Należy do nich firma ŻAK, która dynamicznie weszła w segment szkoleń online i zdobywa coraz więcej chętnych.
Centrum Nauki i Biznesu Żak zostało wyróżnione w tegorocznym międzynarodowym, prestiżowym konkursie 2020 REBRAND 100® Global Awards, który co dwa lata odbywa się w Stanach Zjednoczonych.
O tym, jak z małej lokalnej imprezy zrobić wydarzenie rozpoznawalne w regionie łódzkim, opowiada Michał Kmieć, twórca i organizator Festiwalu Kolej na Kobiety.
Ty przecież możesz jeść, chuda jesteś! – fuknęła na mnie znajoma (ciekawe słowo „fuknęła”, prawda? Ale mówię Wam, to właśnie zrobiła!).
O tym, jak wydobyć z ludzi to, co jest najwartościowsze, czy wszyscy możemy dawać przykład i jak zacząć się zmieniać, mówi Krzysztof Zięba, trener mentalny.
Top Potential to unikatowy program do nauki języka angielskiego, stworzony specjalnie dla tych, którym zależy na szybkich efektach – mówi Marta Skotarek, Training Specialist Hutchinson Institute.
O historii Dni Uczenia się Dorosłych w Polsce, poprzednich edycjach kampanii i o tym, jak przez ostatnie 10 lat zmieniła się w Polsce oferta edukacyjna dla dorosłych opowiada Bożena Ziemniewicz – pełnomocnik Polskiej Izby Firm Szkoleniowych w regionie łódzkim, od początku związana z kampanią.
Tegoroczna kampania Dni Uczenia się Dorosłych startuje 15 września i potrwa do 15 października. Jej celem jest wspieranie dorosłych w rozwijaniu nawyku ciągłego uczenia się. Magazyn LIFE IN. Łódzkie został patronem medialnym i partnerem kampanii.
Ten tytuł jest dla mnie bardzo ważny. To dowód, że moja działalność i wieloletnie zaangażowanie w rozwój regionu przynoszą pozytywne efekty i zostały dostrzeżone przez jego mieszkańców. Czy może być coś piękniejszego? Nie ukrywam, że to dla mnie zaszczyt i wielka radość – mówi Marek Michalik, Łodzianin Roku 2018, prezes Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w…
Dlaczego warto nieustannie inwestować w rozwój pracowników? Bo firma to ludzie, a ich kapitał intelektualny jest jedną z jej największych wartości. Jeśli nadal nie zdajemy sobie z tego sprawy, wkrótce rynek pracownika boleśnie mam to uświadomi.
Ugaś tęsknotę za miłością i wznieć pożar w swoim sercu. Zanim otworzysz się na nowy związek, zanim pozwolisz komuś zbliżyć się na tyle, aby poznał sekrety twego serca, warto wpierw odpowiedzieć sobie na trzy pytania:
O tym, dlaczego warto inwestować w rozwój pracowników i skąd pozyskać środki na szkolenia, rozmawiamy z Jakubem Kobylińskim, dyrektorem do spraw jakości w firmie HRP, która m.in. realizuje projekt „Przepis na rozwój”.
Sławomir Nowak został zwycięzcą 5. edycji konkursu organizowanego przez magazyn „Hotelarz” w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego. Do tegorocznej edycji plebiscytu, który promuje wyróżniających się swoimi osiągnięciami profesjonalistów z branży hotelowej, zgłoszono blisko 70 kandydatów.
O związkach Politechniki Łódzkiej z Francją, o korzyściach wynikających z nauki języka francuskiego, mobilności i Kluczu francuskim rozmawiamy z dr Dorotą Piotrowską, dyrektor Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Łódzkiej.
Podstawą każdego sukcesu w biznesie są ludzie, a rozwój pracownika jest równoznaczny z rozwojem firmy. Szkolenie kadry nie jest zbędnym wydatkiem, ale inwestycją w przyszłość.
Powrót do rzeczywistości po długiej, wakacyjnej przerwie dla wielu z nas bywa trudny. Ciężko jest nam się odnaleźć w codziennej rutynie, obowiązkach i terminach, które nieubłaganie przypominają o kończącej się beztrosce. Sama myśl o pracy i związanych z nią zawodowych obowiązkach wywołuje w nas opór i zniechęcenie. A zatem, jak się zmobilizować do działania? Od…
Od lat pracuję z parami, przyglądam się relacjom wokół mnie i wciąż nie mogę zrozumieć, dlaczego tak wiele czasu poświęcamy na rzeczy mniej ważne, a tak mało inwestujemy w nasze związki – mówi Sylwia Wurst, trener psychologii terapeutycznej i rozwoju osobistego, ekspert w dziedzinie związków i relacji partnerskich.
Czujesz, że utknąłeś w martwym punkcie? Twoje życie przestało Cię zaskakiwać, a rutyna na dobre wpisała się w szarą codzienność? Kreatywność ustąpiła miejsca sile nawyku, a spontaniczność wyparł błogi spokój? To sygnał, że potrzebujesz świeżości w życiu. A zatem, czas na zmiany!
Wykwalifikowany i zmotywowany pracownik, to siła napędowa każdego udanego biznesu. Bill Gates, współzałożyciel Microsoft konsekwentnie twierdził, że gdy damy swoim pracownikom bardziej wyszukane zadania i lepsze narzędzia, odkryjemy, że potrafią oni udźwignąć większą odpowiedzialność i wykonywać swoją pracę w mądrzejszy sposób.
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna wspiera rozwój biznesu w regionie. Pieniądze na rozwój kompetencji kadr otrzymało już 366 firm. Kompetencje pracowników to cenny kapitał każdej firmy, ale usługi, które pozwalają je rozwijać: szkolenia, studia podyplomowe, doradztwo wiążą się z kosztami, które dla mikro, małych i średnich firm są często barierą nie do pokonania. Dlatego Łódzka…
Kiedyś wiedziałem co robię dobrze. Znałem swoje mocne strony. Nie wykorzystywałem ich prawie w ogóle. Doprowadziłem do tego, że moje mocne strony zacząłem uważać za słabe. Dlaczego? Bo koncentrowałem się na tym, co robię źle i chciałem z całej siły to poprawić. Pewien mój znajomy mówi „w tym jestem dobry” i na tym się koncentruje.…
Jak wiele czasu i uwagi mu poświęcasz? Jest dla Ciebie naprawdę istotny czy może drugorzędny? Budujesz go świadomie czy raczej intuicyjnie? Konsekwentnie czy chaotycznie? Zastanawiasz się jakie wartości powinien komunikować? Do kogo ma trafiać? Jaki przekaz za nim stoi?
Ostatnie chwile kończącego się roku skłaniają do refleksji, zatrzymania. Dla wielu z nas to czas podsumowań, bilans zysków i strat, weryfikacja tego, co zrealizowane i tego, czego osiągnąć się nie udało.
Każdy z nas kłamie. Codziennie. Przeciętnie kłamiemy około 10 razy na dobę. Kłamiemy od dziecka. Już dwulatki wywołując płacz kłamią, by zwrócić na siebie uwagę rodziców. Kłamiemy w szkole, ściągamy na egzaminach, kłamiemy rodzicom o wyjściach na imprezę. I nasza skłonność do kłamania nie kończy się na liceum.
Czym jest pewność siebie? Jak można ją rozpoznać? Czy jest to coś z czym się rodzimy, a może nabywamy wraz z życiowym doświadczeniem? Czy mamy na nią wpływ? Czy możemy ją kształtować, a jeśli tak, w jaki sposób?
Jak w przyszłości będzie się kształtował rynek pracy? Czy wszyscy będziemy zawodnikami grającymi do jednej globalnej bramki, wzajemnie się od sobie uczącymi? Czy zwycięży różnorodność i elastyczność, a hasłami jutra staną się: przedsiębiorczość i specjalizacja?
Marka osobista to połączenie wielu czynników takich jak: charakterystyczność, rozpoznawalność, tożsamość, standardy, obietnica wartości, obecność w social-media i kontakty off-line oraz emocje. Wszystkie te elementy powinny ze sobą współgrać, wtedy wizerunek jest spójny i przejrzysty.