Dacia Duster, Renault Clio, Captur, Kadjar i Master, to zdecydowani leaderzy sprzedaży. Biją rekordy popularności nie tylko w salonach firmy Jaszpol, ale także kraju i Europie.
Dacia Duster na rynku pojawiła się dziewięć lat temu i od tego czasu pnie się w górę w rankingach sprzedaży. Obecnie jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli w segmencie SUV-ów. Swoją popularność zawdzięcza nie tylko modzie na te modele, ale też stosunkowo niskiej cenie, która zaczyna się już od 39 900 zł. Auta w wersji podstawowej rzadko jednak opuszczają salony, ale za naprawdę przyzwoitą cenę – 60 100 zł można kupić model nieźle wyposażony – z klimatyzacją, kierownicą pokrytą skórą ekologiczną, lusterkami i szybami sterowanymi elektrycznie oraz światłami przeciwmgielnymi. Dacia Duster to bardzo przemyślany samochód. W ubiegłym roku zadebiutowała nieco odświeżona wersja, z nowym wnętrzem i nowymi silnikami. Wnętrze jest wygodniejsze, nadwozie wygląda współcześnie i świeżo. Duster oferuje bardzo dobre parametry do jazdy w terenie. Coraz większą popularnością cieszą się też nowe silniki 1.3 TCe o mocy 130 i 150 KM.
Dusteri Captur
Patrząc na listę europejskich bestsellerów, widać wyraźnie, jak bardzo lubiane są obecnie SUV-y i crossovery. Wśród 50 najczęściej wybieranych samochodów, modeli tego typu jest aż 20, z czego w piątce najpopularniejszych znajdują się Dacia Duster i Renault Captur. Captur dał się poznać jako dopracowane pod każdym względem auto. Kierowcom oferowane są ogromne możliwości personalizacji nadwozia i wnętrza – dwukolorowa karoseria, okleiny na dachu, wiele wzorów tapicerek. Opracowano do niego ciekawe, przydatne na co dzień rozwiązania i najnowsze technologie, m.in. system R-Link z nawigacją, kamerą cofania i szeroko rozbudowanym komputerem pokładowym. Ten model szczególną sympatią darzą panie.
Kadjar
Kadjar, kolejny w wielkiej piątki, zadebiutował w 2015 roku i od razu przykuwał uwagę swoim stylem, dlatego producent przy każdym liftingu zwraca szczególną uwagę na detale. W najnowszym modelu pojawiły się m.in.: szerszy grill z chromowanymi wstawkami, szersze zderzaki oraz nowe reflektory. Nową jakość zyskało też wnętrze, godne pochwały są też użyte materiały, czytelność elektronicznych zegarów, czy nowy system multimedialny R Link 2 z 7-calowym ekranem dotykowym, który szybciej działa i lepiej reaguje na dotyk oraz jest w pełni kompatybilny ze smartfonami.
Clio i Master
Renault Clio to samochód, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest z nami od prawie 30 lat i jak pokazuje nowe Clio, piątej generacji, nie ma zamiaru rezygnować z walki o miano najlepszego małego miejskiego auta. I zapewne bez najmniejszego problemu, tak, jak i jego poprzednicy, okaże się sprzedażowym hitem. Wspaniałą piątkę zamyka Master, wielofunkcyjny furgon dostosowany do każdej branży. To on jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku furgonetek. Przeglądając katalog modelu Master, można dostać zawrotu głowy. Dostępnych konfiguracji jest tyle (różne wielkości kabiny i rodzaje nadwozia w wielu długościach i wysokościach lub same podwozia do zabudowy z napędem na przednią, lub tylną oś), że klient może stworzyć wersję idealnie skrojoną pod siebie.