Złaknionych wyjątkowych doznań, emocji i przyjemności, zapraszamy do salonów firmy Jaszpol. Czekają tu na Was trzy nowe modele w gamie Renault – modele hybrydowe: Clio E-Tech Hybrid, Renault Captur E-Tech Hybrid Plug-in, Renault Megane Grandtour E-Tech Hybrid Plug-in.

Motoryzacja przechodzi dynamiczne zmiany. Coraz większa świadomość ekologiczna społeczeństw i rządów oraz większa dbałość o naszą planetę – także na producentów samochodów nakłada obowiązki zmniejszenia emisji CO2, co wiąże się z koniecznością poszukiwania nowych rozwiązań w dziedzinie napędów pojazdów. Coraz nowocześniejsze i bardziej wydajne stają się pojazdy z napędem hybrydowym i elektrycznym. Dodatkowo dają one niesłychaną przyjemność z jazdy.

Renault będące pionierem i leaderem na rynku samochodów elektrycznych, teraz poszerzyło swoją ofertę o nowy, unikalny napęd hybrydowy. Nową gamę hybrydowych Renault tworzą trzy modele: Clio E-TECH Hybrid (hybryda pełna o mocy 140 KM), nowy Captur E-TECH Plug-in Hybrid (hybryda ładowana 160 KM) i nowy Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hybrid (hybryda ładowana 160 KM).

Modele hybrydowe uzupełniają szeroką ofertę samochodów Renault z napędem elektrycznym, która obejmuje nowe ZOE, Kangoo Z.E. oraz Master Z.E. Wszystkie modele dostępne są w salonach firmy Jaszpol w Łodzi i Zgierzu.

Nowe Clio z napędem hybrydowym

Po raz pierwszy w gamie Clio pojawiła się wersja pełnej hybrydy E-TECH Hybrid, która uzupełnia ofertę silników spalinowych. Nowa jednostka błyskawicznie reaguje na polecenia kierowcy wydawane pedałem gazu. Przekłada się to na niezwykłe doświadczenia i przyjemność z jazdy, nieporównywalne z doznaniami, jakie gwarantują inne dostępne na rynku miejskie modele hybrydowe. Hybrydowa jednostka montowana w Clio E-TECH Hybrid 140 KM zapewnia maksymalną wydajność, niezrównaną dynamikę jazdy i czas reakcji, co najlepiej ilustruje przyspieszenie z 80 do 120 km/h w zaledwie 6,9 sekundy.

Odzyskiwanie energii podczas hamowania, duża zdolność samoładowania akumulatora oraz wysoka sprawność zespołu napędowego E-TECH zapewniają zmniejszenie zużycia paliwa i energii. Nowy model może poruszać się po mieście w trybie w pełni elektrycznym przez osiemdziesiąt procent czasu jazdy, a zużycie paliwa może być nawet o czterdzieści procent niższe, niż w wersji z silnikiem spalinowym w cyklu miejskim. W trybie elektrycznym hybrydowe Clio może osiągnąć prędkość 70-75 km/h, a zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 4,3 l/100 km. Kierowca nie musi martwić się o ustawianie żadnych parametrów, dzieje się to automatycznie.

Nowy Captur – elektryczny na żądanie

Dzięki układowi napędowemu E-TECH Plug-in Hybrid o mocy 160 KM i akumulatorowi trakcyjnemu o dużej pojemności 9,8 kWh nowy Captur może przejechać
w trybie elektrycznym 50 kilometrów w cyklu mieszanym oraz 65 kilometrów w cyklu miejskim. Nowy Captur jest niezwykle wszechstronny: można nim jeździć na codziennych trasach przez tydzień tylko w trybie elektrycznym. Baterie możemy ładować za pomocą silnika spalinowego w samochodzie lub podłączyć do zewnętrznej ładowarki. Tę opcję szczególnie docenią posiadacze paneli fotowoltaicznych lub tzw. drugiej taryfy.

Capturem w wersji hybrydowej można wybrać się także na dłuższy wyjazd, nie martwiąc się o poziom ładowania baterii. W cyklu mieszanym nowy, hybrydowy Captur zużywa 1,5 l/100 km. Niezwykłe doznania z jazdy zawdzięczamy przede wszystkim szerokiemu wykorzystaniu napędu elektrycznego. Każde ruszanie z miejsca odbywa się w trybie
elektrycznym. Doznania za kierownicą i przyjemność prowadzenia są takie same jak w samochodzie elektrycznym, takim jak ZOE, dzięki natychmiast dostępnemu maksymalnemu momentowi obrotowemu i błyskawicznym reakcjom na wciśnięcie pedału przyspieszenia.

Nowy Megane Grandtour

Nowy Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hybrid dysponuje zasięgiem umożliwiającym pokonywanie w trybie elektrycznym nawet 50 km w trybie mieszanym i 65 km w trybie miejskim. W cyklu mieszanym nowy, hybrydowy Megane Grandtour zużywa 1,3 l/100 km. Model ten, tak jak pozostałe modele E-TECH Hybrid, wyposażono w nowoczesny ekran systemu multimedialnego Renault EASY LINK o przekątnej 9,3” i cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 10,25” zamiast klasycznych analogowych zegarów. Jest też możliwa zmiana ustawień w systemie MULTI-SENSE, który został dostosowany do specyfiki napędu elektrycznego i dysponuje trzema trybami jazdy:

  • Pure: dostępny w ustawieniach na ekranie lub poprzez wciśnięcie specjalnego przycisku EV na desce rozdzielczej. Umożliwia przejście do trybu elektrycznego pod warunkiem wystarczającego zapasu energii w akumulatorze.
  • My Sense: optymalizuje jazdę w trybie hybrydowym w celu obniżenia kosztów użytkowania. Dostępna w tym trybie funkcja „E-Save” pozwala zarezerwować pewien zapas energii, by kierowca mógł w każdej chwili przełączyć napęd w tryb elektryczny, np. po wjeździe do centrum miasta.
  • Sport: pozwala w pełni wykorzystać wszystkie możliwości auta poprzez połączenie mocy wszystkich trzech silników.

Zdjęcia Renault

JASZPOL
Zgierz ul. Łódzka 28
Łódź ul. Brukowa 2, ul. Przybyszewskiego 176
www.jaszpol.pl, tel. 42 612 12 22