Biznes

Hutchinson Institute. Jesienne szkolenia dla liderów!

Hutchinson Institute. Jesienne szkolenia dla liderów!

Dynamicznie rozwijające się firmy coraz lepiej rozumieją, że podstawą ich sukcesu są dobrze zorganizowane, kompetentne i zintegrowane wokół celów zespoły i ich liderzy. To z myślą o nich Hutchinson Institute organizuje cykl warsztatów. Pierwszy już 11 października br.

Hutchinson Institute od wielu lat wspiera rozwój organizacji oferując szkolenia dla kadry na każdym szczeblu zatrudnienia. Wykwalifikowani trenerzy pomagają w rozwijaniu umiejętności miękkich, umożliwiających skuteczną komunikację w zespole oraz w kontakcie z klientami. Uczą również dbać o własne środowisko pracy, a także rozwijać osobisty potencjał, który przekłada się na efekty pracy całego zespołu. Tej jesieni Hutchinson Institute startuje ze szkoleniami otwartymi, które pozwolą udoskonalić umiejętności miękkie, a tym samym ułatwią drogę do sukcesu.

Na początek „Świadomość liderów”

Na początek Hutchinson Institute proponuję „Świadomość liderów”. Pierwszy z cyklu trzech jesiennych szkoleń odbędzie się 11 października br. i potrwa od 9.00 do 17.00.
Link do rejestracji i szczegółów TUTAJ 

Podczas spotkania z dr Łukaszem Marciniakiem będzie można dowiedzieć się o trzech obszarach rozwoju lidera: świadomość przywódcza, kompetencje przywódcze i autorytet lidera. Dzięki szkoleniu jego uczestnicy:

  • poszerzą swoją wiedzę dotyczącą przywództwa w kontekście zmian (rzeczywistość VUCA i BANI),
  • zrozumieją różnice pomiędzy zarządczym, modelowym a świadomym przywództwem,
  • poznają własne źródła wpływu na ludzi i wynikające z tego konsekwencje,
  • zdefiniują kluczowe kompetencje i metakompetencje świadomych liderów,
  • odkryją swoje osobiste zasoby autentyczności i uważności,
  • poznają Learning Agility i Pipeline jako ramy rozwoju nowoczesnych liderów,
  • rozszerzą kompetencje komunikacyjne,
  • wypracują własne plany i działania jako świadomi liderzy.
dr Łukasz Marciniak

Warto dodać, że dr Łukasz Marciniak, jak sam mówi o swojej pracy, specjalizuje się w budowaniu połączeń między sercem a rozumem w biznesie. Jest doświadczonym interim&project managerem. Od 18 lat działa na rynku rozwojowym. Koordynował projekty w Philips Lighting, Indesit oraz Whirlpool. W grupie Toyota prowadził program interwencyjny, a rozwojem świadomego przywództwa zajmował się jako koordynator branży automotive (FIAT, TRW, Brembo). Ukończył brytyjską szkołę doradztwa w zarządzaniu (BTI Executive), pracy systemowej (Taunus-Institut Berlin) oraz liczne kursy (SKiTZ Matrik, CoachWise™ Proficiency).

O emocjach w zespole

Drugim szkoleniem zaproponowanym przez Hutchinson Institute jest „Zarządzanie emocjami w zespole sprzedażowym i obsługującym klienta”. To spotkanie zaplanowano na 26 października br. w godzinach od 9.00 do 17.00.
Link do rejestracji i szczegółów TUTAJ

Na spotkanie z Piotrem Ławaczem organizatorzy zapraszają wszystkich dyrektorów, managerów, liderów zespołów sprzedażowych i obsługujących klienta. Ten warsztat poświęcony będzie emocjom, a jego uczestnicy znajdą odpowiedzi na następujące pytania:

  • jak stworzyć efektywniejszy zespół sprzedażowy,
  • w jaki sposób może wzrosnąć motywacja do pracy,
  • co zwiększa odporność psychiczną zespołu i sprawia, że skuteczniej radzi sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu,
  • jak zmniejszać rotację na stanowiskach sprzedażowych,
  • w jaki sposób stworzyć lepszy klimat organizacyjny oraz zwiększyć ogólne morale zespołu sprzedażowego i zajmującego się obsługą klienta.
Piotr Ławacz

Ten niezwykle inspirujący dzień poprowadzi Piotr Ławacz, executive i life coach (od 2008 roku) prowadzący swoje działania w metodologii zgodnej ze standardami International Coach Federation. Ten trener biznesu od 1993 roku, przeprowadził ok. 2300 dni szkoleniowych – treningów i warsztatów z zakresu psychologii biznesu oraz zarządzania i sprzedaży. Posiada ponad 2600 godzin kwalifikowanego coachingu indywidualnego i grupowego oraz setki godzin coachingu umiejętności (w tym menedżerskich i sprzedażowych).

Jak radzić sobie ze stresem?

Trzecim i ostatnim z jesiennych szkoleń przygotowanych przez Hutchinson Institute będzie „Mindfulness w biznesie – radzenie sobie ze stresem i presją”. Tym razem spotkanie zaplanowane na 1 grudnia br. w godzinach od 9.00 do 17.00 odbędzie się w przedświątecznej aurze, która aż się prosi, aby choć trochę zwolnić i zadbać o siebie.
Link do rejestracji i szczegółów TUTAJ

Spotkanie poprowadzi Sylwia Rogala-Marciniak, wybitna certyfikowana nauczycielka kursów Mindfulness-Based Stress Reduction, a także Mindfulness-Based Compassionate Living (pierwsze szkolenie nauczycielskie w Polsce ukończyła u twórców tego programu Erica van den Brinka i Fritsa Kostera!).

Liderze przyjdź, a będziesz mógł:

  • rozpoznawać i zarządzać stanami napięcia emocjonalnego w sytuacjach stresu i presji oraz stosować wybrane techniki mindfulness w codziennej pracy,
  • nabędziesz umiejętność pozytywnej i wzmacniającej komunikacji z zespołem oraz efektywność osobistą wpływającą na budowanie odpowiedzialności u pracowników,
  • uświadamisz sobie postawy lidera i źródła wpływu na swój zespół oraz poszerzysz świadomość w zakresie efektywności osobistej ze szczególnym uwzględnieniem regulacji emocji i napięć.
Sylwia Rogala-Marciniak

***

Wszystkie szkolenia odbędą się stacjonarnie w Łodzi w przestrzeniach Hello Business Concept przy ul. Słowiańska 1/9.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
+48 536 477 607
office@hutchinson.org.pl

Na skróty: