O wyjątkowej ofercie, miłej atmosferze, wieczorkach muzycznych, smacznej kuchni i okazjonalnych wydarzeniach rozmawiamy z Dominiką Plutą-Zdrojewską, kierownikiem sprzedaży w Hotelu Novotel Łódź Centrum.
LIFE IN. Łódzkie: Jak w kilku słowach scharakteryzowałaby Pani Novotel?
Dominika Pluta-Zdrojewska: Kilka słów to za mało, bo o Novotelu można mówić i mówić, ale spróbuję. Nowoczesność, komfort, dobra energia i pozytywni ludzie – to są te słowa, które najlepiej oddają charakter hotelu.
Zatrzymajmy się na chwilę przy dobrej energii, takiej zapewne nie brakuje podczas organizowanych w hotelowej restauracji wieczorków muzycznych?
Dobra energia panuje w hotelu każdego dnia, a wieczorki organizujemy dwa razy w tygodniu. Robimy je z myślą o hotelowych gościach, ale również o wszystkich mieszkańcach Łodzi, którzy chcą w miłym towarzystwie spędzić wieczór. We wtorkowe wieczory zapraszamy na Jukebox Time Machine, czyli podróż w czasie z muzyką na życzenie z lat 70., 80. i 90. To taka interaktywna zabawa, bo o doborze muzyki decydują goście. Wykorzystując smartfony zgłaszają didżejowi, który utwór z tych lat chcieliby usłyszeć. Z kolei w środy oferujemy Groovy Night, czyli porcję doskonałego jazzu połączoną z muzyką klubową.
Przy dobrej muzyce warto zapewne skosztować serwowanych w restauracji dań? Co Pani poleca?
W karcie menu Novo2 Lounge Bar znajdziemy hity gastronomiczne dostępne w naszych restauracjach w całej Polsce, takie jak burger czy żurek, ale możemy także spróbować dań zaproponowanych przez naszego szefa kuchni pana Krzysztofa Nowackiego. Osobiście polecam roladkę z polędwicy wieprzowej z kopytkami, kurkami i serem wędzonym lub consomme z warzywami, grzybami shitake i pierożkami wonton.
Brzmi apetycznie. Proszę powiedzieć, skąd wziął się pomysł na organizację wieczorków muzycznych?
Działalność naszych hotelowych restauracji Novo² Lounge Bar opiera się na trzech filarach: Vitality czyli zdrowie, Connect-Animent oznacza rozrywkę i międzynarodowy charakter tego pomysłu, a Imagination nawiązuje do inspiracji i innowacyjności. Vitality to serwowanie potraw przygotowywanych głównie w oparciu o lokalnych i sprawdzonych dostawców, z wykorzystaniem naturalnych i zdrowych składników. Rozrywka w Novo² to znak rozpoznawczy całego pomysłu, a szeroki wachlarz dań kuchni międzynarodowej i polskiej ma prezentować najciekawsze i najmodniejsze połączenia smakowe. Imagination to odzwierciedlenie atmosfery kreowanej przez projekty wnętrz i ciekawe wydarzenia, w której każdy może poczuć się swobodnie.
Na co dzień w hotelowej restauracji serwujecie kilka dań, ale są takie dni, podczas których pojawia się szczególne menu na przykład podczas Dnia Świętego Patryka czy święta kuchni francuskiej – Good France.
Wiele wydarzeń organizujemy we współpracy z Konsulem Honorowym Francji w Łodzi. Jednym z takich przykładów jest właśnie Good France, czyli święto kuchni francuskiej. Tego dnia nie tylko serwujemy dania kuchni francuskiej i francuskie wina. Gościom uczestniczącym w kolacji zapewniamy również atrakcje promujące kulturę frankofońską. Jednym słowem celebrujemy wszystko, co najlepsze we Francji i dzielimy się tą radosną atmosferą.
A Dzień Świętego Patryka…
Mamy gości z całego świata, a święto to obchodzone jest w wielu krajach, więc chcieliśmy, by było ono również u nas celebrowane. W tym roku już po raz trzeci organizujemy ten projekt. Goście będą mogli skosztować Guinnessa oraz pysznych dań inspirowanych kuchnią irlandzką, przygotowanych przez naszego szefa kuchni. Nie zabraknie części artystycznej w wykonaniu Fillids, a każdy chętny będzie mógł nauczyć się tańca irlandzkiego z zespołem Reelandia.
Hotel chętnie uczestniczy w nietuzinkowych wydarzeniach?
Zgadza się, od pięciu lat dzięki współpracy z Alicją Bień, Konsulem Honorowym Francji w Łodzi, jesteśmy współorganizatorem święta młodego francuskiego wina – Beaujolais Nouveau. To wyjątkowy wieczór podczas, którego spotykają się u nas nie tylko osoby mające francuskie korzenie, ale mieszkający w Łodzi miłośnicy Francji. Nie brakuje atrakcji artystycznych, pyszności kuchni francuskiej oraz młodego francuskiego wina.
Każdy może u Państwa zorganizować wydarzenie?
Oczywiście, może to być konferencja biznesowa, uroczystość rodzinna albo spotkanie w gronie znajomych. Nasz hotel dysponuje ośmioma salami konferencyjnymi, z czego największa w ustawieniu teatralnym może pomieścić 220 osób, a w ustawieniu, a przy okrągłych stołach do 140 osób. Dbamy o wyśmienitą kuchnię, odpowiednią atmosferę i każdy szczegół uroczystości m.in. oprawę muzyczną, dekorację sali i dodatkowe atrakcje.
Rozmawiała Beata Sakowska
Zdjęcie Paweł Keler