Wydarzenia

Tatiana Okupnik wraca na scenę i promuje łódzkie Monopolis

Tatiana Okupnik wraca na scenę i promuje łódzkie Monopolis

Właśnie premierę miał spot promujący łódzkie Monopolis. Jego ambasadorką została Tatiana Okupnik. Z ekranu telewizji puszcza oko do widza i z rozbrajającym uśmiechem przekonuje, że „ To jej miejsce”. Reklama zbiegła się z jej powrotem na scenę muzyczną  wraz z  singlem „Mama (Idzie w Długą)”.

 

Koncerty Tatiany w Monopolis

To właśnie utwór „Mama (idzie w długą)” towarzyszy Tatianie przez cały spot i jest muzycznym ubarwieniem tego, co widzimy na ekranie. Reklama w piękny, filmowy sposób nawiązuje do powrotu Tatiany na scenę muzyczną po kilku latach macierzyństwa. Koncert  w  Scenie Monopolis, po nim kolacja z filmowymi przyjaciółkami. Tak więc spotykamy Okupnik w miejscach najbardziej kojarzonych z Monopolis: w zielonym pasażu, na tle galerii artystycznej, przy kolorowej rzeźbie Łódź, gdzie robi sobie selfie z Julią Barygą i w końcu w bardzo charakterystycznej restauracji „Arteria”. Po drodze bohaterka mija parę zakochanych, których tu grają finaliści The Look of The Year 2022 – Kasię Trelę i Fabiana Kosińskiego W reklamie Tatiana daję się poznać jako bardzo ciepła i urocza osoba, zabierająca nas do swojego miejsca w Łodzi. Robi to z uśmiechem i w przekonujący sposób. Albo to świetne umiejętności aktorskie Tatiany Okupnik, albo to naprawdę jej miejsce.

Tatianę Okupnik rzeczywiście często można spotkać w Monopolis, ostatnio zagrała w nim dwa koncerty, dla wypełnionej po brzegi widowni. Była to wspaniała okazja, żeby posłuchać wokalistki  w nowym repertuarze. Jak sama wspomniała „Już zawsze Monopolis kojarzyć mi się będzie z powrotem do działalności artystycznej. Wracam tu przyjemnością, z dziećmi, najbliższymi, ale także właśnie, gdy „Mama idzie w długą”. Warto wspomnieć, że niebawem planowane są w Scenie Monopolis kolejne koncerty Artystki.

Posmakuj Łodzi  w Monopolis

Monopolis stanowi swoistą mozaikę funkcji biurowych, kulinarnych i kulturalnych. Rewitalizacja dawnych zakładów Monopolu Wódczanego w Łodzi została doceniona „oscarem nieruchomościowym”, prestiżową nagrodą MIPIM Awards – obiekt uznano za najlepszy projekt w kategorii „mixed-used” na świecie roku 2020. Monopolis to jeden pofabryczny kompleks skrywający wiele przestrzeni: 7 restauracji, biura, zielony pasaż, Scenę Monopolis (profesjonalny teatr dedykowany spektaklom i koncertom), Muzeum dawnego Polmosu, Monosferę Kreatywności dla dzieci i ARTgallery (galerie sztuki). Tę wielowymiarowość, ale i kameralność miejsca doceniają nie tylko łodzianie. Coraz częściej staje się także destynacją turystyczną dla osób z całej Polski. Tym bardziej uzasadniona jest ogólnopolska kampania inwestycji. Obok Tatiany Okupnik w spocie można zobaczyć łodziankę Julię Barygę – II Wicemiss Polonia 2021/2022 i zwycięzców The Look of The Year 2022: Kasię Trelę i Fabiana Kosińskiego.

Jak zauważa Krzysztof Witkowski, Prezes Zarządu Virako, Inwestora Monopolis: „Naszym celem przy tworzeniu spotu reklamowego dla Monopolis było, aby w sposób artystyczno-filmowy oddawał ducha miejsca. By pobudzał nasze emocje i zachęcał do odwiedzin Łodzi. Dlatego też do projektu zaprosiliśmy naszych przyjaciół, łodzianki: Tatianę Okupnik i Julię Barygę, ale tez wybitnych specjalistów z branży”.

Realizacja takiego spotu to wiele tygodni przygotowań i wytężonej pracy, 12 godzin na planie,  łącznie blisko 60 zaangażowanych (obok Tatiany i Julii Barygi, 2 finalistów The Look of The Year,  grających role drugoplanowe, dwudziestu statystów, 10 epizodystów, blisko 25 osób produkcji: operatorów kamer, oświetleniowców, dźwiękowców) fryzjerzy, wizażystki, tir pełen sprzętu, obiektywy i kamery najwyższej klasy.