Gdzie znajdują się najlepsze salony samochodowe w Polsce? Oczywiście w Łodzi i należą do Grupy Jaszpol.

W Wielkim Teście Salonów organizowanym przez Auto Świat salony Grupy Jaszpol mieszczące się przy ul. Brukowej 2 i Przybyszewskiego 176/178 uzyskały maksymalną ocenę 100 procent. To niejedyne tegoroczne wyróżnienie, którym może szczycić się firma.

Wielki Test Salonów, który każdego roku przeprowadza tygodnik Auto Świat razem z partnerami Minds&Roses i Kantarem, to największe tego typu badanie na polskim rynku motoryzacyjnym. W tym roku „tajemniczy klienci” ruszyli w Polskę i odwiedzili 285 salonów 21 marek.

Na co zwracali szczególną uwagę?

Na sposób umawiania się na wizyty, szczegółowo zapoznawali się z ofertą, sprawdzali, jak prezentowane jest w salonie wybrane auto, oraz czy możliwa jest jazda próbna. Aby wyniki były obiektywne i porównywalne, wszyscy po opuszczeniu salonu wypełniali obszerny, pięciostronicowy protokół, zawierający ponad 70 szczegółowych pytań. Odpowiedzi na nie pozwoliły na wystawienie obiektywnych ocen w trzech najważniejszych kategoriach – organizacja salonu, obsługa klienta i jazda próbna. Największy wpływ na końcową ocenę miała nota za obsługę klienta.

– Jakość obsługi klienta i jego zadowolenie od lat są w firmie priorytetem, dlatego każdego dnia robimy wszystko, by klienci nie mieli najmniejszego powodu do narzekania. Badamy ich poziom satysfakcji ze świadczonych usług, czy to przy zakupie samochodu, czy po skorzystaniu z usług naszego serwisu. W ten sposób możemy zmieniać się, modyfikować jakość obsługi tak, aby dążyć do pełnego zadowolenia naszych klientów. Utrzymujemy z klientami stałe relacje, to bardzo ważne. Klienci muszą czuć się dobrze zaopiekowani – podkreśla Krzysztof Jaroszewicz, prezes Grupy Jaszpol.

Nie ma się więc co dziwić, że tytuł Salonu numer 1 w Polsce przypadł w tym roku dwóm należącym do Grupy Jaszpol. Ocenę 100 procent uzyskały – Salon Dacii przy ul. Brukowej 2 oraz Salon Renault przy ul. Przybyszewskiego 176/178. Najwyższą notę uzyskały  tylko trzy salony w Polsce,  z czego dwie przypadły Grupie  Jaszpol, czyniąc ją tym samym najlepszą z najlepszych. W rankingu uwzględniono jeszcze salony wzorcowe, to te, które uzyskały 98 proc. Tym wyróżnieniem może pochwalić się 18 salonów w Polsce. Za bardzo dobre, uznano te, które otrzymały ocenę powyżej 90 procent i jest ich w kraju 90.

Świadczymy usługi na najwyższym poziomie

– Cieszę się bardzo, że w tych niełatwych czasach, czasach naznaczonych przez pandemię i związanych z tym zawirowaniach m.in. w branży motoryzacyjnej, świadczymy usługi na najwyższym poziomie. W dzisiejszym świecie trzeba szybko nadążać za zmianami, oferując klientom serwis jak najlepszej jakości. Jako jedni z pierwszych w branży motoryzacyjnej w Polsce wprowadziliśmy system kontaktu z klientami poprzez zespół doradców. Chcąc umówić się do serwisu, wystarczy zadzwonić pod numer 42 612 12 22, aby natychmiast otrzymać propozycję wizyty w dogodnym dla siebie terminie i lokalizacji – dodaje prezes Krzysztof Jaroszewicz. – Oprócz jakości ważne są dla nas wartości takie jak praca, obowiązkowość czy dotrzymywanie danego słowa oraz praca zespołowa. Na sukces Grupy Jaszpol codziennie pracuje dziś blisko 200 osób. Nie budujemy zamków na piasku, nie podejmujemy przypadkowych decyzji, dlatego przyszłość firmy rysuje się tylko w pozytywnych barwach.

Warto dodać, że Grupa Jaszpol była już wielokrotnie nagradzana m.in. za jakość obsługi klienta, zdobywała wielokrotnie prestiżowy tytuł „Wzorowego salonu”, a także „Złoty klucz jakości”.

Jak się osiąga takie sukcesy?

– Trzeba być odważnym, mieć zespół doskonałych współpracowników i trochę szczęścia, ono się każdemu w życiu przydaje. Trzeba też z wyprzedzeniem dostrzegać zmieniające się trendy w branży. W dzisiejszym świecie wszystko zmienia się dynamicznie – oczekiwania i wymagania klienta, jakość oferowanych usług, sam produkt – samochody naszpikowane elektroniką i zasilane prądem, a w niedalekiej przyszłości zapewne autonomiczne. Trzeba być wizjonerem – tłumaczy prezes Krzysztof Jaroszewicz.

Wyjątkowy rok

Ten rok jest wyjątkowy dla Grupy Jaszpol. Przyznano jej także tytuł Dealera Dobrych Uczynków. Firma w trudnych czasach naznaczonych pandemią koronawirusa nie zrezygnowała z pomagania potrzebującym, wręcz przeciwnie okazała jeszcze większe wsparcie.

– Organizowaliśmy sami, jak i włączaliśmy się w akcje niosące pomoc potrzebującym. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie. Wspieramy lokalne fundacje i osoby potrzebujące. Dla nas bardzo ważne jest to, by oprócz sprzedaży samochodów, napraw czy likwidacji szkód, wspomagać tych, którzy potrzebują pomocy. Ważnym tematem jest dla nas bezpieczeństwo, dlatego medykom zaproponowaliśmy wymianę opon z zimowych na letnie za symboliczną złotówkę. Kilka tygodni później zrobiliśmy kolejny krok i poszerzyliśmy akcję o jesienną kontrolę – opowiada prezes Krzysztof Jaroszewicz. – Jaszpol wsparł również łódzką Fundację Gajusz, której podopiecznymi są dzieci w wyjątkowo trudnej sytuacji życiowej – nieuleczalnie chore, z wykrytymi wadami letalnymi, nierzadko osierocone bądź porzucone. Na nasze wsparcie mogła też liczyć coroczna akcja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, na którą przekazaliśmy do licytacji dwa nowe Renault ZOE na weekend. Angażujemy się również w pomaganie osobom, które ucierpiały z przyczyn losowych. Pomogliśmy policjantowi i strażakowi, którzy ucierpieli w pożarze podczas ratowania ludzkiego życia.

Największy autoryzowany dealer

Grupa Jaszpol, największy w województwie łódzkim autoryzowany dealer marek Renault, Dacia i Opel, w 2019 roku obchodziła jubileusz 30-lecia działalności. Ta dynamicznie rozwijająca się firma motoryzacyjna, cieszy się doskonałą renomą wśród swoich klientów. Osoby, które korzystają z usług Grupy Jaszpol, najbardziej chwalą sobie przyjazną obsługę i możliwość załatwienia swoich wszystkich motoryzacyjnych potrzeb w jednym miejscu. Sprzedaż nowych aut marki Renault, Dacia i Opel to główna oferta firmy. Jednak na klientów czekają także inne propozycje: mogą skorzystać z szerokiej oferty samochodów używanych, profesjonalnego doradztwa w zakresie usług finansowych i ubezpieczeniowych. Firma świadczy usługi na najwyższym możliwym poziomie w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów marek Renault, Dacia i Opel. A w serwisach blacharsko-lakierniczych naprawiane są samochody wszystkich marek.

A już za chwilę pojawi się kolejny salon i serwis zupełnie nowej marki… A jakiej, to już niebawem się dowiecie.

Beata Sakowska
Zdjęcie Paweł Keler

Zgierz ul. Łódzka 28
Łódź ul. Brukowa 2,
ul. Przybyszewskiego 176/178
tel. 42 612 12 22
www.jaszpol.pl