Łódzki Raj Przedsiębiorców to impreza ciesząca się dużą popularnością wśród przedsiębiorców. Każdego roku w rajdzie odbywającym się na początku czerwca startowało ponad 100 drużyn. W tym roku wirus pokrzyżował nieco plany i raj odbędzie się, ale w nieco innej formule, bardziej wirtualnej.

Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa, organizator imprezy, zaprasza jak co roku, załogi reprezentujące firmy z regionu łódzkiego, tym razem do dwutygodniowej rywalizacji, na którą będą składały się nie tylko zadania online, ale też trzy zadania w realnej przestrzeni, przypominające coroczne rajdowe zmagania.

By się zarejestrować trzeba, utworzyć załogę od 2 do 5 osób, nadać jej nazwę (może być nazwa firmy), wybrać kapitana, który poda przy rejestracji dane kontaktowe (numer telefonu i mail, na który otrzymywać będzie powiadomienia o kolejnych zadaniach) oraz zaakceptować regulamin Rajdu.
Rejestracji najlepiej dokonać przed 10 czerwca, ale załogi, które dołączą do nas nieco później, też mają szansę na wygraną.

Pierwsze zadania online pojawią się w środę 10 czerwca, a ostatnie zadania do wykonania – 26 czerwca.
Finał Rajdu zaplanowano na sobotę 27 czerwca. Wezmą w nim udział najlepsze załogi, które otrzymają realne puchary. Pozostali uczestnicy będą mogli obejrzeć transmisję na żywo.

Jak co roku Łódzki Rajd Przedsiębiorców to przede wszystkim zabawa w szczytnym celu. Co roku zbierane są środki na rzecz dzieciaków będących podopiecznymi Fundacji GAJUSZ.

Podczas zmagań załóg uruchomiona zostanie specjalna zbiórka – im więcej załóg wystartuje, im więcej osób uda nam się zaangażować – tym większej liczbie potrzebujących małych serc uda się pomóc.

TEGOROCZNY RAJD JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY. 

Jak będą punktowane zadania?

Zadania online są punktowane od 1 do 3 pkt. Zadania, które wymagają większego zaangażowania, w tym uruchomienia samochodu, jak przystało na rajd, zrobienia zdjęć lub uruchomienia Waszej kreatywności – nawet do 10 pkt.
Punktowana będzie również zbiórka na rzecz podopiecznych Fundacji Gajusz – tu Waszym zadaniem będzie uruchomienie jak największej liczby znajomych, którzy pod nazwą Waszej drużyny wesprą zbiórkę.
Drużyna, która uzbiera największą kwotę, otrzyma 15 punktów, druga w kolejności 12, trzecia 10 itd…