Jak uzyskać dobre wyniki finansowe? Poprzez doskonałą widoczność w Internecie, rzetelną pozycję eksperta i kapitalne więzi biznesowe.

Z dobrym tekstem w sieci jest jak z dobrą książką, którą czyta się od deski do deski. Nie pomijamy szczegółów, nie skanujemy wzrokiem – z uwagą i zainteresowaniem przechodzimy przez kolejne rozdziały. Poprzez ponadprzeciętny content możemy zbudować silną markę i wyraźnie poprawić jej widoczność w sieci.

Wartościowe treści powinny zostać napisane zgodnie z wytycznymi Google oraz być zoptymalizowne pod SEO. Dzięki pracy copywriterów i ich zaangażowaniu strona marki znajdzie się na szczycie listy wyszukiwania, zapewniając nowych odbiorców oraz klientów.

Dobry blog służy do komunikacji z klientami

Dobrze prowadzony blog będzie nie tylko świetnym sposobem na pozycjonowanie marki w sieci, ale też narzędziem służącym do komunikacji z klientami. Publikując merytoryczne, ciekawe treści, zachęcimy ich do komentowania oraz zadawania pytań. Oparte na zaufaniu relacje, z pewnością przełożą się na wyniki sprzedaży i pozytywny wizerunek marki w sieci. Klienci docenią artykuły odsłaniające kulisy biznesu. Warto dać się poznać bliżej. Dzięki temu biznes stanie się autentyczny, Klienci dowiedzą się, z kim mają do czynienia, a ich zaufanie do marki wzrośnie. W końcu nie bez przyczyny mówi się, że zaufanie to waluta przyszłości.

Język korzyści na stronie

Dosłownie chwile decydują o tym, czy klient zatrzyma się dłużej na stronie. Dlatego niezmiernie ważną rolę odgrywa język korzyści, który powinien grać główną rolę w teatrze słów. Lekkimi i wciągającymi treściami, komunikującym o profitach zatrzymamy na dłużej uwagę odbiorców.

Słowa mają cudowną moc

– W ILS kochamy słowo, igramy ze słowem, budujemy słowem, kreujemy przez słowa. Uderzamy słowami w sedno, bo one mają moc. Dotrzymujemy słowa, ale nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Wiemy, że tłumaczenia mogą być doskonałe, bo opanowaliśmy je do perfekcji. Od 2004 roku tworzymy firmę tłumaczeniową opartą na wartościach partnerstwa, zaufania, profesjonalizmu i bezpieczeństwa. Rozwijamy się i kreujemy dla biznesu także doskonałe i zarabiające treści we wszystkich językach świata. Nasi copywriterzy z całego świata gratisowo dokładają do każdego słowa profesjonalizm, terminowość, poufność i kreatywny perfekcjonizm – mówi Anna Ryman-Czarnecka, content marketing manager w ILS Content. – Z naszych usług korzystają zarówno firmy, które dopiero raczkują w sieci, jak i te, które planują rebranding czy zmianę swojego wizerunku. Wśród klientów nie brakuje firm i korporacji z różnych branż, takich jak prawo, handel, e-commerce, health & beauty, budownictwo, produkcja czy technologia. Wszystkim zapewniamy wartościowe, merytoryczne treści napisane przez copywriterów z różnych zakątków świata, specjalizujących się w danej branży.

ILS Content:
W ILS tworzymy grafiki i treści po polsku i w każdym innym języku świata:
• na strony internetowe
• do blogów
• do scenariuszy reklamowych, eventowych
• do artykułów specjalistycznych i poradników
• na media społecznościowe
• do e-maili i newsletterów
• do materiałów reklamowych m.in. ulotki, katalogi

ILS CONTENT
Łódź, ul. Zamojska 18 lok. 2
tel. 662 239 499
email: office@ilscontent.com
www.ilscontent.com