Stu czterdziestu przedsiębiorców z łódzkiego i ościennych województw wzięło udział w pierwszej edycji Biznes Miksera zorganizowanego przez Łódzką Izbę Przemysłowo-Handlową. Wydarzenie, opierające się na znanej konwencji „speed business dating”, czyli „szybkiej randki biznesowej” odbyło się w hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi.

– Idea, która nam przyświecała przy organizacji tego spotkania to przede wszystkim integracja regionalnego biznesu, umożliwienie nawiązania nowych relacji, a co za tym idzie – rozbudowanie sieci kontaktów oraz rozwój nowych inicjatyw biznesowych – mówi Marek Zimoch, członek zarządu Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej, odpowiedzialny za organizację przedsięwzięcia.

28 marca w sali balowej hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi o godz. 17.30 przy 14 okrągłych stolikach zasiadło po 10 osób, z których każda miała po trzy minuty na prezentację swojej działalności. Po trzydziestu minutach przedsiębiorcy przesiadali się do kolejnych stolików.

– Spotkania zaaranżowaliśmy w taki sposób, aby merytorycznie dobrać partnerów do rozmów. Przy zgłoszeniu, już w formularzu rejestracyjnym, każdy określał swoje preferencje biznesowe, na tej podstawie staraliśmy się dobrać odpowiednich partnerów – wyjaśnia ideę spotkania Marek Zimoch.

Po trzech rundach rozmów przy stole nadszedł czas na sesję networkingową: dalszą wymianę wizytówek i rozmowy przy kawie. Networking poprzedziło kilkunastominutowe wystąpienie gościa specjalnego, obecnie CEO  iTaxi, założyciela PizzaPortalu, Lecha Kaniuka. Najsłynniejszy polski startuper opowiadał nie tylko o swoich projektach, ale przede wszystkim o odwadze w podejmowaniu inicjatyw biznesowych.

Zdecydowana większość przedsiębiorców pozytywnie oceniała łódzką „szybką randkę biznesową”.

– W ciągu jednego wieczoru stworzyliśmy okazję do zaprezentowania się wśród 140 osób reprezentujących niemal każdą branżę, teraz czekamy na to, by nowe kontakty zaowocowały świeżymi pomysłami i nowymi kontraktami – podsumowuje wydarzenie Marek Zimoch.

Edycja kolejnego Biznes Miksera organizowanego przez Łódzką Izbę Przemysłowo-Handlową odbędzie się jesienią.

Fot. Paweł Łacheta, Jakub Wilczek