Mateusz Lipski – założyciel łódzkiej agencji kreatywnej Progressivo, związany z branżą marketingu nieprzerwanie od 2002 roku.

Doświadczenie zdobywał realizując projekty dla czołowych marek spożywczych, farmaceutycznych, modowych oraz sektora bankowego. Kreatywnie wspiera i angażuje się w kampanie społeczne, promocję wydarzeń oraz instytucji kultury. Twórca marek, strategii komunikacji, sloganów i haseł reklamowych, które trwale zapisały się w świadomości masowej. Miłośnik kultury i języków Słowian bałkańskich. Pasjonat wzornictwa użytkowego, architektury oraz motoryzacji.

GOOD NEWS

Utarło się przekonanie, że jedynie złe wiadomości są w stanie przyciągać widzów audycji informacyjnych, a budzące silne emocje komunikaty przytrzymują ich uwagę i lojalność…

Demokratyczny socjalizm

Prawo do wysokiej jakości opieki zdrowotnej. Prawo do edukacji takiej, jaka jest użyteczna, by z powodzeniem funkcjonować w społeczeństwie. Prawo do dobrej pracy, która…

To, co się liczy

Jest taki budynek, w którym swój wielki telewizyjny suk- ces rozpoczynał niegdyś POLSAT. Na jego dachu lądował osławiony helikopter z Mariuszem Szczygłem na pokładzie,…

Nic dwa razy! Нічого двічі!

„Nic dwa razy się nie zda­rza i nie zda­rzy. Z tej przy­czy­ny zro­dzi­li­śmy się bez wpra­wy i po­mrze­my bez ru­ty­ny”.   Napisała Wisława Szymborska.…

Dziękuję za ten rok!

Końcówka roku to zwyczajowo czas podsumowań, ale także rozważań nad tym, co udało się w trakcie ostatnich dwunastu miesięcy osiągnąć. Mam przekonanie, że jako…

Antybohaterowie

Jest połowa lat dziewięćdziesiątych, a ówczesny licealista wiedzie na ogół radosne, typowe dla nastolatka życie. Od rana szkoła, potem beztroskie snucie się z przyjaciółmi.…

Pawilon towarzyski

Szczególne daty, rocznice czy jubileusze skłaniają do refleksji  i podróży. Czasem podróży w głąb siebie, a czasem do miejsc, które na naszej drodze, w…

Pamiętajmy o Słoniu!

Izaak, bogaty rosyjski biznesmen, w swej rezydencji przyjmuje gości na wystawnym bankiecie. W przypałacowym ogrodzie goście bawią się w towarzystwie słonia. Żywego, najprawdziwszego w…

Cała kultura za niecałą cenę?

Stawiana od lat teza o postępującej i rewolucyjnej zmianie modelu konsumpcji kultury nabrała w obliczu epidemii całkiem realnego kształtu. Powiem więcej – ta zmiana…

Korpozmiana

Kiedy na przełomie wieków pokolenie wyżu demograficznego i transformacji ustrojowej wchodziło na rynek pracy, szczytem marzeń o ścieżce kariery była zakończona sukcesem rekrutacja do…