Można o nich powiedzieć, że są specjalistami od rzeczy wyjątkowych, a czasami niemożliwych. Wyszkolą każdego, w obszarze jakiego tylko zapragnie, od umiejętności językowych wykorzystywanych zawodowo po umiejętności biznesowe. Hutchinson Institute działa na rynku szkoleniowym już od dziesięciu lat.

– Wyspecjalizowaliśmy się w szkoleniach wyjątkowych, odpowiadających na największe problemy nurtujące obecnie korporacje, chociażby te z obszaru komunikacji. Nowoczesne technologie są fantastyczne, ale generują pokolenie ludzi, którzy nie potrafią ze sobą rozmawiać. Kiedyś usłyszałam pewien żart, w którym informatyk mówi, że nie po to skończył IT, żeby teraz z ludźmi rozmawiać. To zdanie, choć może mocno przerysowane, jest przerażające – mówi Małgorzata Polzenius, dyrektor zarządzająca Hutchinson Institute.

Hutchinson Institute oferuje także różnego rodzaju szkolenia z wielokulturowości. – W firmach jest coraz więcej obcokrajowców, zdarza się tak, że w jednym oddziale pracują ludzie 17 różnych narodowości, pochodzą z różnych zakątków świata, z różnych środowisk, wyznają inne religie, mają inne zwyczaje. My dostarczamy narzędzia, które pozwalają tym ludziom porozumieć się, i nie mam tu na myśli kwestii językowych. Są kultury, w których komunikowanie się to sztuka dyplomacji, gdzie indziej zupełnie nieskuteczna – opowiada Małgorzata Polzenius.

Wyszkolimy każdego

Firma służy też wsparciem żonom menedżerów przyjeżdżającym do naszego kraju. Trzeba je po prostu nauczyć żyć w nowej rzeczywistości. Panie bardzo sobie chwalą taką pomoc. Na czasie są obecnie także szkolenia dotyczące pracy zespołów wielopokoleniowych, czyli jak starsi mają pracować z młodszymi i odwrotnie. Obecne pokolenie jest inne, nastawione na cel, ale w tym wszystkim chce zachować równowagę pomiędzy życiem osobistym a pracą.

– Kolejnym takim tematem, w którym się poruszamy jest radzenie sobie chociażby ze stresem. Obecnie mamy takie czasy, w których młodzi ludzie zaczynając pracę w wielkich korporacjach, wskakują szybko na wysokie stanowiska, są oddelegowani do bycia liderami, a nie mają do tego kompetencji. To wywołuje u nich różne reakcje. My służymy pomocą i pomagamy uzupełnić brakujące kompetencje, których brak może rodzić nie tylko stres – wyjaśnia Małgorzata Polzenius. – Uczymy menedżerów myślenia wizualnego w biznesie, budowania turkusowej świadomości, zarządzania własną energią, tego jak uwolnić twórczy potencjał, czy tworzenia silnych marek. Zakres tematyczny naszych szkoleń jest naprawdę duży. Aby szkolenia były efektywne, cały czas poszukiwane są nowe i doskonalsze formy edukacji.

Sukces w swojej dziedzinie firma zawdzięcza trzem powiązanym ze sobą fundamentom: efektywności i atrakcyjności prowadzonych szkoleń, nowoczesnemu i konsekwentnemu podejściu do kształcenia i zespołowi fachowych trenerów.

Dedykowane szkolenia

– Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, każde szkolenie dedykowane jest określonej grupie, mającej wspólne potrzeby oraz cele. Ramy programowe każdego szkolenia są dostosowywane w zależności od poziomu i oczekiwań uczestników. Przygotowują je dedykowani metodycy naszego instytutu po szczegółowej analizie potrzeb. Podczas pracy wykorzystujemy nowoczesne metody. Wszystkie materiały są autorskie, opracowane we współpracy trenerów i metodyków firmy Hutchinson Institute – wymienia Małgorzata Polzenius.

Zdjęcia Paweł Łacheta

Hutchinson Institute Centrala
ul. Zamojska 18 lok. 2
93-486 Łódź
tel. (+48) 792 026 766
tel. (+48) 785 512 891
office@hutchinson.org.pl
www.hutchinson.org.pl