Nowa przestrzeń gastronomiczna, to część kompleksowego projektu zakładającego zmiany wizerunkowe w Galerii Łódzkiej. Cały projekt został przygotowany z myślą o klientach Galerii.

Jedzenie poza domem staje się coraz modniejsze wśród Łodzian. Badania wskazują, że coraz częściej wyjście do restauracji traktujemy jako jedną z najchętniej wybieranych form spędzania wolnego czasu. Nowa aranżacja została zaprojektowana z myślą o wymagających klientach, którzy mają duże rozeznanie na rynku i nie akceptują bylejakości. Dyrekcja Galerii oraz twórcy nowego foocourt’u uważają, że w centrach handlowych ten rodzaj przestrzeni zyskuje coraz większe znaczenie, stając się nawet produktem „premium”.

– Naszym celem było stworzenie całkowicie nowej przestrzeni odpowiadającej zarówno duchowi czasu, jak i wymaganiom klienta przy zachowaniu dobrej funkcjonalności – opowiada Dariusz Alot, architekt, współtwórca projektu nowego foodcourtu. – Projekt musi być wynikową zarówno dobrego designu, jak i znakomitej funkcjonalności. Na pierwszy rzut oka foodcourt powinien przyciągać klienta wysmakowanym designem, który w połączeniu z funkcjonalnością muszą tworzyć dobrą atmosferę, natomiast sama funkcjonalność powodować, że klient czuje się komfortowo i chętnie skorzysta ponownie z naszej oferty.

Funkcjonalność w przypadku nowego foodcourt’u w Galerii Łódzkiej to także właściwy dobór materiałów, które przy tak dużej frekwencji poddane są intensywnemu użytkowaniu. Nie mniejsze znaczenie posiadają elementy, które w stały się niezbędne w przestrzeniach publicznych, jak np. porty USB.