Już w czwartek, 3 października 2024 r. o godz. 10.00, w Łódzkim TechSpocie przy ul. Sienkiewicza 22 w Łodzi startują nowe śniadania biznesowe – Digital Breakfast. Prezesi, dyrektorzy, managerowie czy przedstawiciele firm z Łodzi i regionu będą mieli unikalną okazję, by spotkać się w jednym miejscu z ekspertami z branży komputerowej, kreatywnej oraz digital, wysłuchać ich wykładów oraz nawiązać nowe biznesowe znajomości. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązują zapisy.
– Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Sienkiewicza 22, to nowe miejsce na mapie Łodzi, którego celem jest podnoszenie kompetencji cyfrowych łodzianek i łodzian. Centrum działa pod szyldem Łódzki TechSpot i oferuje przede wszystkim mieszkańcom i mieszkankom, ale także uczniom, studentom, seniorom czy przedsiębiorcom szereg warsztatów, prelekcji, spotkań, szkoleń i wydarzeń związanych z szeroko pojętym IT i nowymi technologiami – opowiada Aleksandra Reszka, Prezeska Fundacji Strefa.
W Łódzkim TechSpocie regularnie odbywają się wydarzenia z zakresu IT, takie jak warsztaty komputerowe, szkolenia z wykorzystania sztucznej inteligencji, projektowania grafiki komputerowej czy prowadzenia social mediów. Można w nim także skorzystać z bezpłatnej przestrzeni coworkingowej lub wynająć salę na własne wydarzenie, a także po prostu spotkać się i porozmawiać przy kawie.
– Jednym z cykli, które chcemy zaoferować łódzkim przedsiębiorcom są śniadania biznesowe, Digital Breakfast. Na każde z nich będziemy zapraszać eksperta z branży IT, który przybliży ważny i ciekawy aspekt cyfrowego świata naszym przedsiębiorcom. Po wykładzie zawsze będzie też czas na nawiązanie nowych kontaktów i oczywiście przez cały czas dostępne będzie dla naszych gości pyszne śniadanie – wyjaśnia Aleksandra Pietrowska, specjalistka ds. ESG w Centrum
OPUS.
Digital Breakfast | 03.10.2024 g. 10:00
- 10. 00 – Powitanie uczestników | Łukasz Waszak, Prezes Centrum OPUS i Aleksandra Pietrowska, Specjalistka ds. ESG
- 10.15 – AI-owy przybornik przedsiębiorcy | Konrad Jarociński – przedsiębiorca i inwestorem z 15-letnim doświadczeniem, specjalista w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji i analizie danych. Założyciel DataGems, które pomaga agencjom marketingowym tworzyć spersonalizowane treści przy użyciu AI. Wcześniej pracował ze startupami (Booksy) i korporacjami (Emirates, Visa).
- 11.15 – Speed dating, czy biznesowe rozmowy stolikowe
- 12.15 – Zakończenie spotkania