Moda

Dastan z męską kolekcją na sezon jesień-zima 2019/20

Bądźmy sobą – Różni-My. Właśnie według tej myśli przewodniej łódzka firma Dastan stworzyła kampanię kolekcji mody męskiej na sezon jesień-zima 2019/20. Kolekcja stanowi przekrój propozycji dla bardzo różnych mężczyzn.

Kampania Dastan na sezon jesień-zima 2019/20 to ukłon w stronę różnorodności panującej na świecie, wśród mężczyzn, a także klientów marki. Zobaczyć można w niej piętnastu modeli, prezentujących różne ramy wiekowe, charaktery, zainteresowania, doświadczenie czy typy urody. Stylizacje dopasowane zostały do modeli tak, aby maksymalnie podkreślić osobowość każdego z nich. W efekcie zobaczyć można wariacje na temat klasycznej męskiej mody, noszone przez modeli tak, aby byli różni i pozostali sobą zarówno w wyglądzie, jak i zachowaniu.

Siedziba firmy od trzydziestu lat, mimo rozwoju, mieści się pod Łodzią. Korzenie marki są na tyle silne, że twórcy kampanii postanowili pokazać to w niej. Scenografię pokazu stanowi więc las, w którym różne męskie typy, kroczą własnymi, różnymi ścieżkami. Ścieżki przecinają się, po to by spotkać w jednym miejscu, w którym wszyscy mogą stanąć obok siebie, nawet jeśli sobie obcy, różni, to równi. Ten przekaz został umieszczony w filmie – kampanii. Marka nie chciała wchodzić głęboko w różnorodność kolorów skóry czy wyznań, aby nie kreować się górnolotnie na głos społeczny, ale pokazać, że mimo, iż mamy różne charaktery, różnie wyglądamy, nie ma potrzeby myślenie czym się różnimy. Jesteśmy RÓŻNI, ale to zawsze MY.

Kolekcja DASTAN na sezon jesień-zima 2019/20 stanowi przekrój propozycji dla bardzo różnych mężczyzn. Jej bazę tworzą propozycje oparte o klasykę elegancji, jednak w nowoczesnym wydaniu. W kolekcji obecne są więc garnitury, zarówno gładkie, jak i wzorzyste – nie mogło zabraknąć wzoru, który kolejny już sezon króluje na wybiegach, kraty, występującej w kolekcji zarówno w odważnym zestawieniu bordo i granatu, jak i uniwersalnym małym wzorze w odcieniach szarości czy granatu. Obok krat pojawia się także jodełka, prążek czy pepitka. Co ciekawe, większość modeli garniturów można kupić osobno – marynarka i spodnie, w różnych rozmiarach, co stanowi niezwykłe ułatwienie dla mężczyzn o nietypowych sylwetkach. Poza garniturami, w kolekcji dostępne są marynarki, spodnie w kant, ale również bawełniane casualowe, a także absolutny hit sezonu – dwu i jedno-rzędowe kamizelki. Zaprojektowane zostały tak, że mogą być noszone zarówno pod marynarkę, jak i samodzielnie. Większość modeli kamizelek i spodni może stanowić komplet, ale sprzedawane są osobno. W kolekcji dostępne są elementy casualowe – golfy, swetry, bawełniane spodnie czy materiałowe, zamszowe i skórzane kurtki oraz wełniane płaszcze. Kolekcja uzupełniona została o skórzane buty, torby i portfele oraz czapki, szaliki, rękawiczki czy skarpetki. Nie mogło zabraknąć w niej spinek do mankietów czy krawatów i muszek we wzorach lansowanych przez największe światowe marki.

Całość kolekcji utrzymana jest w najmodniejszej w tym sezonie palecie barw, opartej na odcieniach granatu, bordo, fioletu i butelkowej zieleni, które doskonale łączą się z, również obecną w kolekcji, klasyczną męską jesienną bazą kolorystyczną w postaci czerni, szarości i brązów z odcieniem karmelowym na czele. Kolekcja zaprojektowana i uszyta została w Polsce, zgodnie z wyznawanymi przez markę wartościami, takimi, jak wiedza, warsztat i doświadczenie, które idąc w parze z ciągłym podążaniem za światowymi trendami tworzą styl mężczyzny. Facet DASTAN w salonach marki może stworzyć całą swoją garderobę, w której nie zabraknie ubrań doskonałych zarówno na wielkie wyjście, do pracy czy na co dzień. A wszystko stworzone w oparciu o klasykę męskiej mody zestawioną z najgorętszymi sezonowymi trendami.

Zespół:

Modele – agencja United For Models
Filmowiec – Adam Andrzejewski
Fotograf – Weronika Kosińska
Makijaże – Piotr Chmielewski
Fryzury – Adam Kozieł