Największe w Europie Centralnej i jedyne w Polsce wydarzenie integrujące całą branżę kosmetyczną zbliża się wielkimi krokami. Na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days zapraszamy w dniach 21-23 września do PTAK WARSAW EXPO.

– Idea Targów Beauty Days to stworzenie platformy do pozyskiwania i wymiany kontaktów biznesowych z całego świata, zwiększania potencjału organizacyjnego firmy i budowania rozpoznawalności marki na rynku. Jest to przestrzeń do zaprezentowania klientom produktów w formie kompleksowej i optymalnie dostosowanej do ich profilu. Targi umożliwiają nawiązywanie relacji handlowych pomiędzy wszystkimi gałęziami przemysłu kosmetycznego. To jedyne takie przedsięwzięcie w Polsce i jednocześnie mój autorski projekt wzorowany na najlepszych targach światowych – mówi Nina Ryszka, Prezes Targów.

 

Beauty Days to święto branży kosmetycznej i fryzjerskiej, firmy zaprezentują się w trzech strefach:
  • Show (Make-up, Fryzjerstwo, Manicure, Eko)
  • Professional (Pielęgnacja, Wyposażenie, Medycyna estetyczna, Kosmetologia profesjonalna)
  • Business (Surowce, Produkcja, Pakowanie, Usługi)

To jedyne targi w Polsce, na których są Pawilony Narodowe z przedstawicielami firm i organizacji m.in. z: Włoch, Turcji, Francji, Niemiec, Chin, Czech, Rosji, Ukrainy i Korei. – Dla sektora B2C przygotowano wiele atrakcji w strefie SHOW, a wśród nich m.in. bicie Rekordu Guinnessa w kategorii Najwyższa fryzura, pokazy najciekawszych marek oraz spotkania z gwiazdami. Gośćmi specjalnymi Targów będą m.in. Edyta Górniak, Radosław Majdan, Maja Sablewska, Magdalena Pieczonka, Kajetan Góra, WS Academy Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt, Darryn Pitman oraz Adam Szulc – mówi Alicja Płatek, dyrektor Targów Beauty Days.

International Barber Battle i Strefa Brodaczy

PTAK WARSAW EXPO w dniach 21-23 września stanie się europejską stolicą fryzjerstwa męskiego, wąsów, brody oraz mody męskiej. Na powierzchni ponad 1000 mkw. będzie można poznać ofertę wiodących producentów profesjonalnego sprzętu, kosmetyków i akcesoriów do włosów oraz brody. W Strefie Brodaczy odwiedzający spotkają się z mistrzami fryzjerstwa męskiego, wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach, kupią najlepsze kosmetyki dla mężczyzn, wygrają cenne nagrody w konkursach czy oddadzą się w ręce profesjonalnych barberów. Profesjonaliści zmierzą się w International Barber Battle, która składać się będzie z trzech rund: eliminacje, bitwa na ringu i wielki finał na scenie głównej wydarzenia. Na zwycięzców czeka pula nagród o wartości 50 000zł!

Zmagania będzie oceniać jury w składzie: Adam Szulc, Lady Barber, Kamil Turlej, Łukasz Janik, Mateusz „Delma” Poznański, Petit Pati oraz gość specjalny Darryn Pitman. – Serdecznie zapraszam, do uczestnictwa w tej wielkiej bitwie barberów, w której będę jurorem. Poprowadzę również prezentacje barberskie na scenie głównej. Do zobaczenia w PTAK WARSAW EXPO! – zachęca Darryn Pitman, International Barbering Educator Łukasz Janik, Mistrz Świata we fryzjerstwie męskim dodaje:

Czemu Beauty Days? Lubię być tam, gdzie działają sami profesjonaliści. Wraz z kadrą CMC będziemy wspierać Strefę Barber, w której będą organizowane pokazy. Chcemy pokazać, że barbering w Polsce jest naprawdę na bardzo dobrym poziomie.

Wystawcy o targach

Tomasz Pendziak
Warszawska Szkoła Barberingu
Targi Beauty Days to miejsce, gdzie spotykają się największe akademie urody w Polsce. Nie może zabraknąć i nas – Warszawskiej Szkoły Barberingu. Odwiedzającym przybliżmy to, czym zajmujemy się na co dzień, czyli profesjonalnymi szkoleniami barberskimi, w swojej ofercie mamy m.in. szkolenie „Od zera do barbera”, czyli autorski kurs dla zielonych. Uczymy też królewskiego golenia czy barberskich technik cięć. Nasze pokazy zapewne zainteresują nie tylko panów, a my cieszymy się na spotkania z zagranicznymi specjalistami od barberingu. Planujemy dalszy rozwój naszej szkoły – zwiększenie ilości kursów, stworzenie lokalnych oddziałów oraz sklepu oline Barber Shop z produktami do barberingu.

Adam Szulc
Barber
Od ponad 30 lat zajmuję się fryzjerstwem męskim zwanym też barberingiem. Nieprzerwanie od lat osiemdziesiątych każdego roku biorę udział w targach fryzjerskich polskich i zagranicznych. Od kilku lat jestem jurorem lub przewodniczącym jury podczas różnych mistrzostw fryzjerstwa męskiego w Polsce. W tym roku po raz pierwszy z naszą ekipą Adam Szulc Barber Team pojawimy się na warszawskich Targach Beauty Days, podczas których będę sędziował bitwę barberów oraz promował swoją najnowszą branżową książkę „Fryzjer Męski”. Znajdziecie nas na stanowisku Pan Drwal i tam chętnie pointegrujemy się i porozmawiamy z każdym zainteresowanym tą gałęzią fryzjerstwa. Do zobaczenia!

Jagoda Korzeniewska
Mistrzyni fryzjerstwa, stylistka
Zdecydowałam się na udział w targach, bo to dobra okazja na spotkanie się z ludźmi z branży. Uczestnictwo daje mi inspiracje, dobrą energię i możliwość zareklamowania moich szkoleń i nie tylko. Jestem stylistą fryzur i pasjonatką zawodu. Reprezentuję Polskę na mistrzostwach świata OMC. Doświadczenie zdobywam od 2000 r. w kraju i za granicą. Ciągle uczę się od najlepszych mistrzów świata, poświęcając się bez reszty fryzjerstwu. Organizuję szkolenia fryzjerskie dla osób początkujących i zaawansowanych. Pracuję także w UK, tworząc projekt Tour de Champions. Niosę w sercu idee… moje serce wypełnia sztuka , którą jest fryzjerstwo… Buduję własną markę jako szkoleniowca, walcząc także o najwyższe podium na mistrzostwach świata.

Wojciech Gąska
Mia Calnea
Jesteśmy największym w Europie producentem drewnianych, certyfikowanych, wodoodpornych i przebadanych klinicznie akcesoriów kosmetycznych z membraną antybakteryjną. Uczestniczymy w wielu imprezach targowych, na tle których Targi Beauty Days mocno się wyróżniają. Nie tylko międzynarodowym zasięgiem, ale przede wszystkim tym, że ich głównym celem jest łączenie producentów z dystrybutorami i influencerami. Bardzo interesuje mnie część związana z możliwością wypracowania trwałych kontaktów z szeroko pojętą blogosferą. Dla firm takich jak nasza, to najlepszy sposób na dotarcie do influencerów, którzy mają wpływ na rozpoznawalność marki.

Magdalena Szłyk
Marketing Director PIERRE RENÉ
Udział w Targach Beauty Days ze względu na ich formułę, czyli połączenie typowych targów kosmetycznych oraz spotkań blogerskich, daje nam możliwość bezpośrednich kontaktów zarówno z naszymi konsumentkami jak i blogerkami, z którymi na co dzień współpracujemy, kontaktując się jedynie drogą mailową. To doskonała okazja do nawiązania bliższych relacji, które zaowocują wspólnymi projektami. Firma Pierre Rene zajmująca się produkcją kosmetyków do makijażu, posiadająca w swoim portfolio trzy marki (Pierre Rene Professional, MIYO oraz Pierre Rene Medic Laboratorium) została założona w 1993 roku. Jej nieustanny i dynamiczny rozwój sprawił, że dzisiaj kosmetyki eksportowane są do blisko 50 krajów na całym świecie. Podczas targów zaprezentujemy nasze nowości.

Jolanta Miller-Stępień
Dyrektor szkoły ANAGRA
W Targach Beauty Days jako wystawca weźmiemy udział po raz drugi. W tym roku także jako organizator konkursu Ale Meksyk, w którym to młodzi styliści zmierzą się w czterech kategoriach: stylizacja włosów, paznokci, makijażu i projektowanie mody. To niepowtarzalna okazja na zweryfikowanie swoich umiejętności i zaistnienie w świecie beauty i fashion. Wszystkie stylizacje w poszczególnych kategoriach będą nawiązywały oczywiście do tematu Ale Meksyk! Podczas targów zaprezentujemy ofertę naszej szkoły, kształcącej w zawodach przyszłości: technik usług fryzjerskich, technik usług kosmetycznych, technik przemysłu mody oraz technik hotelarstwa. Łódzka Szkoła Mody Kosmetologii Fryzjerstwa Hotelarstwa ANAGRA, to szkoła dla pasjonatów, rozwijająca kreatywność, pozwalająca na realizację marzeń, czynnie wspierająca swoich absolwentów.