Uruchomiliśmy Akademię Łódzkiego Biznesu. Chcemy pomóc przedsiębiorcom rozwinąć ich kompetencje z obszaru komunikacji, promocji, rozwoju i finansów, a także pomóc nawiązać nowe relacje biznesowe.
Co to jest?
Akademię powołał do życia osoby związane z magazynem LIFE IN. Łódzkie, wydawca magazynu oraz platform internetowych www.lifein.pl i www.lodzkibiznes.pl – firma RSMEDIA.
Po co to robimy?
Chcemy pomóc przedsiębiorcom rozwinąć ich kompetencje z obszaru komunikacji, promocji, rozwoju i finansów, a także pomóc nawiązać nowe relacje biznesowe.
Jak chcemy to robić?
Poprzez cykl dedykowanych warsztatów. Podczas pierwszego z nich – „Sztuka komunikacji w sytuacjach kryzysowych” będzie można się przekonać, że kryzys może dotknąć nas w każdej chwili, wystarczy dosłownie kilka sekund, by hejt, który pojawi się pod naszymi postami, zniszczył to, co budowaliśmy przez kilka lat. Na taką chwilę, warto być przygotowanym. Polscy przedsiębiorcy w ubiegłorocznym badaniu wskazali, że internet i media społecznościowe są największym zagrożeniem dla ich wizerunku i reputacji. Na przykładzie światowych i polskich kryzysów zobaczymy, jak powinna przebiegać modelowa komunikacja kryzysowa, jak się do niej właściwie przygotować i jakie zasady obowiązują w takich sytuacjach.
Kto poprowadzi spotkanie?
Nad całością czuwa: Joanna Blewąska-Kołodziejczak, specjalistka public reation, coach, certyfikowany trener biznesu (International Trainers and Facilitators Federation) i moderator procesu Design Thinking, który uwielbia, bo jest niezwykle empatyczny, a jednocześnie tak „matematycznie” przekłada się na efekty biznesowe. Przez osiem lat pracowała na stanowisku Rzecznika Marszałka Województwa Łódzkiego. Ma na swoim koncie ponad tysiąc wystąpień publicznych, zorganizowała i poprowadziła ponad pięćset konferencji prasowych.
Warsztat poprowadzi: Marcin Kwintkiewicz, były dziennikarz, dziś autor-duch i marketingowiec, przedsiębiorca, wykładowca akademicki, fan mediów społecznościowych, komunikacji kryzysowej i brandingu, czyli budowania marki. Amator biegania i fotografii.
Jak wziąć udział?
Wystarczy wysłać zgłoszenie na adres redakcja@lifein.pl, a w mailu zwrotnym przekażemy informacje o warsztatach i numer konta, na które dokonacie płatności.
Kiedy i gdzie się spotykamy?
30 stycznia, godz. 16-20, Art_Inkubator, sala nr 218.
Przebieg spotkania
- 00-16.20 – prezentacja uczestników i ich działalności
- 20-18.20 – warsztat
- 20-18.40 – kawa i poczęstunek
- 40-19.10 – podsumowanie warsztatów przez uczestników
- 10-19.25 – prezentacja narzędzia, które może przydać się każdemu przedsiębiorcy
- 25-19.35 – zainspiruj się, podziel się złotą myślą z książki, którą ostatnio przeczytałeś
- 35-20.00 – kawa i networking
Jaki jest koszt?
125 zł za spotkanie, płatności należy dokonać na dwa dni przed rozpoczęciem warsztatów, istnieje możliwość wystawienia faktury.