W budowaniu wizerunku marki najważniejsza jest jej tożsamość – mówi Anna Bobrowska, Creative Manager w agencji Plus Division. Tożsamość marki jest wizją tego, jak marka ma być postrzegana przez Klientów. W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie firmę, która funkcjonuje bez wsparcia działań w Internecie i to na różnych płaszczyznach.

LIFE IN. Łódzkie: Firm, które oferują usługi związane z wizerunkiem i komunikacją marki jest na rynku sporo. Czym Plus Division wyróżnia się na tle pozostałych?

Anna Bobrowska: Przede wszystkim tym, że zebraliśmy doświadczenie pracując ze wszystkimi markami spółki OVER Group, działającej w wielu gałęziach przemysłu, od produktów dla hodowli zwierząt po kosmetyki dla ludzi. Wyróżnia nas też kompleksowość, my w przeciwieństwie do wielu agencji kreatywnych, nie musimy podzlecać pewnych działań innym podmiotom, zajmujemy się tym sami. Projektujemy strony i sklepy internetowe, tworzymy aplikacje webowe i mobilne, kreujemy wizerunek marki, prowadzimy profile social media, produkujemy filmy, zajmujemy się pozycjonowaniem marek w sieci, tworzymy logotypy i całą identyfikację wizualną marek, prowadzimy skuteczny marketing. Pomagamy markom poruszać się w świecie online i offline. Klient dzięki nam zyskuje jakość, profesjonalny charakter i wygląd swojej marki, a ich strategiom marketingowym dodajemy znamiona współczesności – po prostu PLUS DIVISION – Added Value. W efekcie Klienci znajdują u nas wszystko to, co najważniejsze dla rozwoju ich biznesu. Zawsze mówimy naszym Klientom, co jest obecnie na czasie, co się sprawdzi w ich kontaktach z Klientami.

To co teraz jest najważniejsze w komunikacji marki?

Przede wszystkim tożsamość marki we wszystkich kanałach offline i online. Tożsamość marki jest wizją tego, jak marka ma być postrzegana przez Klientów. W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie firmę, która funkcjonuje bez wsparcia działań w Internecie i to na różnych płaszczyznach. Dzisiejszy odbiorca jest dobrze wyedukowany, poszukuje ciekawych przekazów, dobrego contentu z eksperckimi treściami. I świadomi tego muszą być przedsiębiorcy. Warto powierzyć działania w Internecie fachowcom. Oni zbudują przekaz tożsamy, a nie przypadkowy we wszystkich kanałach, do których chce dotrzeć Klient. To zaprocentuje w przyszłości.

Czy strony internetowe nadal są ważnym elementem wizerunku firmy?

Tak, oczywiście. Jednak ważne jest to, aby były responsywne, tak aby wyświetlały się na wszystkich urządzeniach mobilnych oraz muszą być wypełnione jakościową treścią. Strona z dobrym contentem dzięki pomocy specjalistów ds. SEO doskonale pozycjonuje się w wyszukiwarkach zapewniając nam szybsze dotarcie do Klientów. Ważny jest spójny przekaz we wszystkich kanałach – strona internetowa, FB, Instagram itp. Za pomocą mediów społecznościowych możemy trafić szybko z nowymi produktami czy promocjami do naszych potencjalnych Klientów, ale też bardziej precyzyjnie jesteśmy przez nich sprawdzani. Dlatego bardzo ważne jest, aby zajmowali się tym specjaliści. Każdy z nas kupuje oczami, dlatego komunikując do Klienta, oprócz dobrych treści należy zadbać o najwyższej jakości grafiki czy animacje.

Założyłam firmę oferującą podobne usługi jak kilka innych działających już podmiotów i bardzo bym chciała, żeby Klienci wybrali moje usługi. Jak mi pomożecie?

Na podstawie briefu otrzymanego od Klienta przygotowujemy ofertę, która odpowiada na jego zapotrzebowanie i cele, które chce osiągnąć. Analizujemy rynek i planujemy konkretne działania, w których definiujemy jak wyróżnić się na rynku. Od Klienta zależy w jakim wymiarze będziemy świadczyć nasze usługi, czy zdecyduje się tylko na zaplanowanie pojedynczej kampanii sprzedażowej produktu, czy może na przygotowanie strategii na kanałach social media. Doradzamy najlepsze rozwiązania, planujemy najbliższe miesiące i prognozujemy efekty. Nie obiecujemy „gruszek na wierzbie”.

Pamięta Pani może najprzyjemniejsze zlecenie, które udało się realizować?
 

Każdy Klient uczy nas czegoś innego, z każdego zlecenia wyciągamy pewne doświadczenie. Za chwilę ruszamy z realizacją materiałów wideo z psimi behawiorystami. To będzie cykl poradnikowych filmików dedykowanych właścicielom psów. Poruszymy w nich zagadnienia, które często ich trapią jak np. nieposłuszeństwo pupili czy sposoby na oduczenie załatwiania potrzeb w domu. A skoro jesteśmy przy tematyce dotyczącej zwierząt, to realizujemy jeszcze jeden bardzo ciekawy projekt – portal dedykowany groomerom, czyli psim i kocim fryzjerom oraz miłośnikom czworonogów: naszgroomer.pl. Każdy z groomerów będzie mógł założyć sobie w nim swoje konto i bez problemu zarządzać kalendarzem wizyt i kontaktami z Klientami. Natomiast Klient za pomocą jednego kliknięcia będzie mógł zarezerwować sobie wizytę do wybranego groomera o każdej porze dnia i nocy.

PLUS Division
ul. Konstantynowska 34, 94-303 Łódź
tel. 666 325 875
biuro@plusdivision.pl
http://plusdivision.pl