Producenci i dystrybutorzy kosmetyków, profesjonaliści i miłośnicy piękna powinni już teraz rezerwować czas na największe w Europie Środkowej i jedyne w Polsce wydarzenie integrujące całą branżę kosmetyczną – Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days, które odbędą się od 21 do 23 września w PTAK WARSAW EXPO.

Beauty Days to święto branży kosmetycznej i fryzjerskiej, firmy zaprezentują się w trzech strefach:

Show

* Make-up

* Fryzjerstwo

* Manicure

* EKO

Professional

* Pielęgnacja

* Wyposażenie

* Medycyna estetyczna

* Kosmetologia profesjonalna

Business

* Surowce

* Produkcja

* Pakowanie

* Usług

To jedyne targi w Polsce, na których są Pawilony Narodowe z przedstawicielami firm i organizacji m.in. z: Włoch, Turcji, Francji, Niemiec, Chin, Czech, Rosji, Ukrainy i Korei.

Dla profesjonalistów i odwiedzających

Podczas targów przewidziano wiele atrakcji. Profesjonaliści wezmą udział w szeregu wydarzeń branżowych, w tym w programie hosted buyers adresowanym do właścicieli i kadry zarządzającej salonami kosmetycznymi, fryzjerskimi, SPA oraz sieci handlowych i drogerii. Odwiedzający będą mogli uczestniczyć w warsztatach, spotkaniach z wystawcami, pokazach najciekawszych marek oraz spotkaniach z gwiazdami. Gośćmi specjalnymi Beauty Days będą m.in. Maja Sablewska, Magdalena Pieczonka oraz WS Academy Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt. Podczas targów podjęta zostanie próba bicia Rekordu Guinnessa w kategorii Najwyższa fryzura.

Wydarzenia towarzyszące

Targi są także organizatorem ogólnopolskiego plebiscytu Beauty Point, w którym internauci wybierają najlepsze salony w następujących kategoriach: salon kosmetyczny, salon fryzjerski, salon manicure, Day Spa. Salony do udziału w plebiscycie zgłaszać mogą zarówno właściciele, jak i klienci. Głosowanie na najlepszy Beauty Point odbywać się będzie na stronie www.beautydays.pl. Goście targów mogą się też szykować na największe spotkanie influencerów urodowych w Polsce – Beauty Days Blogger! Jeśli ktoś prowadzi profil na Instagramie, Facebooku lub kanał na YouTube, to wydarzenie właśnie dla niego. Od udziału dzielą trzy proste kroki – krok 1: trzeba śledzić profil @targi_beauty_days, krok 2: należy pokazać swoją beauty pasję i opublikować na Facebooku lub Instagramie zdjęcia z hasztagami #beautydaysblogger i #beautydays i wreszcie krok 3: trzeba wypełnić zgłoszenie na www.beautydays.pl. Na wszystkich chętnych czekają dedykowane warsztaty i prezenty od najlepszych marek!

Dlaczego warto być na targach?

Skoro jest plebiscyt nie może zabraknąć konkursu. Złoty Lotos promuje wyroby, technologie, urządzenia oraz usługi mające zastosowanie w branży beauty. Wystawcy mogą zgłaszać produkty do 30 czerwca. W sierpniu opublikowana zostanie lista laureatów, którzy będą mogli umieszczać wizerunek lotosu na wyróżnionych produktach. Organizatorzy targów przewidzieli też nagrody specjalne: Złoty Lotos 2018 – Wybór Konsumenta, w którym zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze głosowania na stronie internetowej Targów w terminie od 1 do 31 sierpnia oraz Złoty Lotos by Beauty Days Blogger – w tym przypadku influencerzy przyznają nagrody specjalne dla najlepszych produktów eksponowanych podczas Targów w kategoriach: makijaż, włosy, paznokcie, pielęgnacja, eko.

Uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się podczas Targów. Beauty Days, to najlepsze miejsce do tego, by poznać nowe firmy zarówno z Polski jaki i zagranicy, które po raz pierwszy wystawiają się w Polsce i wchodzą na nasz rynek. Nie spotka się ich na innych targach ani w sieciach handlowych. – Będzie można także skorzystać z bezpłatnych warsztatów i szkoleń z najlepszymi ekspertami, a tym samym podnieść swoje kwalifikacje i dowiedzieć się, jak zatrzymać swoje piękno na dłużej – mówi Alicja Płatek, Dyrektor Targów Beauty Days. Na Targi dojechać można bezpłatnym autobusem z centrum Warszawy lub samochodem. Bezpłatny parking na 15000 pojazdów znajduje się bezpośrednio przy halach wystawienniczych.

International Barber Battle i Strefa Brodaczy

PTAK WARSAW EXPO w dniach 21-23 września stanie się też europejską stolicą fryzjerstwa męskiego, wąsów, brody i mody męskiej. Na powierzchni ponad 1000 mkw. będzie można poznać ofertę wiodących producentów profesjonalnego sprzętu, kosmetyków i akcesoriów do włosów i brody. W Strefie Brodaczy odwiedzający spotkają się z mistrzami fryzjerstwa męskiego i wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach. Będzie można kupić najlepsze kosmetyki dla mężczyzn i oddać się w ręce profesjonalnych barberów. Na odwiedzających czekać będą konkursy z cennymi nagrodami. – Profesjonaliści zmierzą się w International Barber Battle, która składać się będzie z trzech rund: eliminacje, bitwa na ringu i wielki finał na scenie głównej wydarzenia – mówi Michał Gajek, Organizator IBB. Na zwycięzców czeka pula nagród o wartości 50000 zł! Zmagania będzie oceniać jury w składzie: Adam Szulc, Lady Barber, Kamil Turlej, Łukasz Janik, Mateusz „Delma” Poznański, Petit Pati oraz gość specjalny Darryn Pitman.

– Chciałbym zaprosić wszystkich, do przyjścia i uczestniczenia w tej wielkiej bitwie, w której będę jurorem. Będę prowadził też prezentacje barberskie – zachęca Darryn Pitman, International Barbering Educator.

Łukasz Janik, Mistrz Świata we fryzjerstwie męskim dodaje: – Czemu Beauty Days? Lubię być tam, gdzie działają sami profesjonaliści. Wraz z kadrą CMC będziemy wspierać Strefę Barber, w której organizowane będą pokazy. Chcemy pokazać, że barbering w Polsce jest naprawdę na bardzo dobrym poziomie.

Program wydarzeń towarzyszących cały czas się powiększa. Wystawcy, Partnerzy i Sponsorzy bardzo cenią otwartość Organizatora na ich pomysły. Każda propozycja dodatkowej aktywności jest analizowana, a najlepsze z nich są realizowane!

 

Wystawcy o targach

Monika Fidos
Firma Silcare
Prezentujemy swoje produkty na największych targach w branży kosmetycznej na świecie: Cosmoprof w Bolonii i Hongkongu oraz Cosmobeauty i China Beauty Expo w Szanghaju. Biorąc udział w polskich edycjach targów, chcemy dać szansę polskim odbiorcom na zapoznanie się z naszą marką. Udział w targach to dla nas prestiż i doskonała okazja do prezentacji zarówno produktów o ugruntowanej pozycji na rynku, jak również nowości. Silcare to największy w Europie polski producent żeli UV, produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, jak również kosmetyków do dłoni, ciała i włosów.

Marta Balacz
Creative manager
Evo Nails Marka Evo Nails od kilku lat dostarcza swoim klientom innowacyjne produkty do pielęgnacji i stylizacji paznokci. W naszej ofercie znajdują się między innymi lakiery hybrydowe UV/LED, żele UV/LED w bardzo szerokiej palecie kolorystycznej oraz produkty niezbędne dla każdej stylistki. Udział marki Evo Nails w eventach wiąże się ściśle z planami rozwoju, jakie stawiamy sobie każdego dnia. Branżowe imprezy targowe jak Beauty Days są idealną okazją do bezpośredniego spotkania z klientami, zaprezentowania naszych nowości i wysłuchania wszelkich opinii i sugestii. Tego typu eventy pozwalają nam na ciągły rozwój poprzez zdobywanie nowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń.

Kasjana Serafin
Regional training manager Verona Products Professional
Co roku bierzemy udział w Międzynarodowych Targach Fryzjersko Kosmetycznych Beauty Days. Z roku na rok można zaobserwować rozwój tego wydarzenia i coraz bardziej liczną grupę odwiedzających zarówno z kraju jaki i zagranicy. Ze względu na szeroki zasięg Targi Beauty Days są dla nas istotnym wydarzeniem branżowym, gdzie mamy możliwość spotkać się z potencjalnymi odbiorcami naszej oferty w formacie B2B oraz z klientem masowym w formacie B2C. Verona Products Professional jest multibrandową firmą kosmetyczną z polskim kapitałem. Opracowujemy unikalne receptury produktów do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała, koloryzacji i pielęgnacji włosów, a także zapachów.

Karolina Latanowicz
Stworzyła marki LaQ i Happy Soaps
Chętnie uczestniczymy w Targach Beauty Days. Dzięki temu mamy bezpośredni kontakt z klientami, a w dzisiejszych czasach takie bez pośrednie relacje są bardzo cenne. To one budują wiarygodność firmy, sprawiają, że jesteśmy wiarygodni w oczach klientów. Bez pośrednimi relacjami budujemy przewagę konkurencyjną, tym wygrywamy z dużymi koncernami. LaQ to marka kosmetyków bazujących na naturalnych składnikach. Stworzyłam ją z myślą o osobach ceniących prostotę pielęgnacji oraz życie w zgodzie z naturą. Od początku przyświecała mi maksyma, że nie marketing, a działanie powinno być najważniejsze.