Uruchomiliśmy Akademię Łódzkiego Biznesu. Chcemy pomóc przedsiębiorcom rozwinąć ich kompetencje z obszaru komunikacji, promocji, rozwoju i finansów, a także pomóc nawiązać nowe relacje biznesowe.

Co to jest?

Akademię powołał do życia osoby związane z magazynem LIFE IN. Łódzkie, wydawca magazynu oraz  platform internetowych www.lifein.plwww.lodzkibiznes.pl – firma RSMEDIA.

Po co to robimy?

Chcemy pomóc przedsiębiorcom rozwinąć ich kompetencje z obszaru komunikacji, promocji, rozwoju i finansów, a także pomóc nawiązać nowe relacje biznesowe.

Jak chcemy to robić?

Poprzez cykl dedykowanych warsztatów. Podczas pierwszego z nich – „Sztuka komunikacji w sytuacjach kryzysowych” będzie można się przekonać, że kryzys może dotknąć nas w każdej chwili, wystarczy dosłownie kilka sekund, by hejt, który pojawi się pod naszymi postami, zniszczył to, co budowaliśmy przez kilka lat. Na taką chwilę, warto być przygotowanym. Polscy przedsiębiorcy w ubiegłorocznym badaniu wskazali, że internet i media społecznościowe są największym zagrożeniem dla ich wizerunku i reputacji. Na przykładzie światowych i polskich kryzysów zobaczymy, jak powinna przebiegać modelowa komunikacja kryzysowa, jak się do niej właściwie przygotować i jakie zasady obowiązują w takich sytuacjach.

Kto poprowadzi spotkanie?

Nad całością czuwa: Joanna Blewąska-Kołodziejczak, specjalistka public reation, coach, certyfikowany trener biznesu (International Trainers and Facilitators Federation) i moderator procesu Design Thinking, który uwielbia, bo jest niezwykle empatyczny, a jednocześnie tak „matematycznie” przekłada się na efekty biznesowe. Przez osiem lat pracowała na stanowisku Rzecznika Marszałka Województwa Łódzkiego. Ma na swoim koncie ponad tysiąc wystąpień publicznych, zorganizowała i poprowadziła ponad pięćset konferencji prasowych.

Warsztat poprowadzi: Marcin Kwintkiewicz, były dziennikarz, dziś autor-duch i marketingowiec, przedsiębiorca, wykładowca akademicki, fan mediów społecznościowych, komunikacji kryzysowej i brandingu, czyli budowania marki. Amator biegania i fotografii.

Jak wziąć udział?

Wystarczy wysłać zgłoszenie na adres redakcja@lifein.pl, a w mailu zwrotnym przekażemy informacje o warsztatach i numer konta, na które dokonacie płatności.

Kiedy i gdzie się spotykamy?

30 stycznia, godz. 16-20, Art_Inkubator, sala nr 218.

Przebieg spotkania

  • 00-16.20 – prezentacja uczestników i ich działalności
  • 20-18.20 – warsztat
  • 20-18.40 – kawa i poczęstunek
  • 40-19.10 – podsumowanie warsztatów przez uczestników
  • 10-19.25 – prezentacja narzędzia, które może przydać się każdemu przedsiębiorcy
  • 25-19.35 – zainspiruj się, podziel się złotą myślą z książki, którą ostatnio przeczytałeś
  • 35-20.00 – kawa i networking

Jaki jest koszt?

125 zł za spotkanie, płatności należy dokonać na dwa dni przed rozpoczęciem warsztatów, istnieje możliwość wystawienia faktury.