RSMEDIA
Robert Sakowski

ul. Tymienieckiego 3
90-365 Łódź
telefon: 509-499-400 i 502-499-161
e-mail: redakcja@lifein.pl


O nas

– wydajemy jedyny w regionie łódzkim magazyn lifestylowy LIFE IN Łódzkie oraz serwisy on-line www.lifein.plwww.lodzkibiznes.pl
– organizujemy konferencje, szkolenia i warsztaty
– tworzymy magazyny firmowe i tematyczne oraz serwisy on-line
– przygotowujemy teksty dziennikarskie
– zapewniamy serwisy zdjęciowe i realizujemy krótkie formy wideo
– kreujemy wizerunek


Zaufali nam

Virako, Tkalnia Spa, Port Łódź, A&A, Ikea, Polska Izba Firm Szkoleniowych, PBP Apartamenty, WWIN.pl, Fundacja Kamila Maćkowiaka, Międzynarodowe Targi Łódzkie, Fundacja GAJUSZ, Firma H.Skrzydlewska, Łódź Design Festival, ARCHinDesign, Centrum Medyczne BIMED, Centrum Medyczne ARGO, Dom Wina, IDES, One The Rock, Piotrkowska 217, Łowcy Blasku, Baboo, Pazurkowo, Quale, Studio Figura Łódź-Radogoszcz, Srebrzyńska Park, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Urząd Miasta Sieradza.



Magazyn LIFE IN Łódzkie

To pierwszy w regionie łódzkim bezpłatny magazyn lifestylowy, o ludziach tu żyjących, o ich sukcesach i biznesach, o niezwykłych miejscach, o wszechobecnej modzie, sztuce i kulturze, o wielobarwności tego regionu. LIFE IN. Łódzkie to magazyn tętniący życiem Łodzi i regionu. Pierwszy numer magazynu ukazał się w kwietniu 2017 r.
Magazyn ukazuje się w nakładzie 4 tysięcy egzemplarzy i trafia do ponad 300 punktów w Łodzi i województwie – do polecanych restauracji, kawiarni, klubów muzycznych, hoteli, modnych miejsc spotkań, salonów urody i SPA, salonów fryzjerskich, dobrych gabinetów lekarskich, salonów samochodowych, uczelni oraz do miejsc ciekawych wydarzeń.

LIFE IN Łódzkie wysyłamy do 500 wpływowych i opiniotwórczych osób w regionie: menedżerów, właścicieli firm, szefów ważnych instytucji, znakomitych artystów i sportowców, samorządowców i znanych polityków..


Magazyny firmowe i tematyczne

Magazyny firmowe są doskonałym i efektywnym sposobem na budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem: klientami, partnerami, pracownikami. Oferujemy profesjonalne przygotowanie wydawnictw wizerunkowo-marketingowych. Tworzymy pisma zaspokajające potrzeby i cele klienta zarówno w otoczeniu zewnętrznym firmy jak i w jej wnętrzu. W 2018 r. planujemy realizację kilku projektów wydawniczych związanych z Łodzią i regionem.


Teksty dziennikarskie i portale internetowe

Piszemy dobrze, rzetelnie i fachowo. Nasz zespół tworzą dziennikarze od lat związani z mediami drukowanymi i elektronicznymi. Przygotujemy tekst na dowolny temat: społeczny, ekonomiczny, polityczny, medyczny. Zadbamy o zawartość strony internetowej i poprowadzimy firmowego bloga. Chętnie wypełnimy treścią firmowy biuletyn. Biznesmenom i politykom napiszemy przemówienia. W razie nagłej konieczności przygotujemy okolicznościowe mowy. Zajmiemy się także dopieszczaniem tekstów lub ich przygotowywaniem na potrzeby różnych projektów, jak chociażby raportów związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR).


Serwisy zdjęciowe i krótkie formy wideo 

W naszym zespole mamy doskonałych fotoreporterów, z ogromnym doświadczeniem i kompetencjami, którzy pracują dla mediów lokalnych i ogólnopolskich. W swojej codziennej pracy dokumentują historię, dziejącą się na naszych oczach, fotografują polityków, wybitnych sportowców i znakomitych artystów. Na potrzeby firm i różnych organizacji tworzymy scenariusze projektów, w których za pomocą umiejętnego połączenia tekstu i zdjęć możemy opowiedzieć o każdym wydarzeniu.
Doskonale rozumiemy potrzebę dokumentowania wydarzeń w formie krótkich realizacji wideo. Wiemy jak ważny i skuteczny jest dziś przekaz treści za pomocą reklamy wideo, dzięki czemu firmy mogą pozyskać nowych klientów.


Organizacja konferencji

Oferujemy Państwu pomoc naszego doświadczonego i kreatywnego zespołu w przygotowaniu każdego rodzaju konferencji – naukowej, biznesowej, prasowej. Pomagamy je zaplanować i zorganizować tak, aby były wyjątkowym wydarzeniem w życiu Państwa firmy czy instytucji!

Aleksander Dumas mawiał: „Nawet jeśli ktoś mówi dobrze, jeśli mówi za dużo, zawsze powie jakieś głupstwo”. Podpowiemy co zrobić, by podczas konferencji komunikować jasno i skutecznie używając do tego odpowiedniej ilości słów.

Konferencje organizuje się zazwyczaj po to, by określonej grupie przekazać określoną wiedzę. My dokładamy do tego jeszcze wartość, która jest dla nas niezmiernie ważna: całkowite zaangażowanie w przygotowanie i realizację wydarzenia. Dbamy o wszystkie etapy przygotowań, bo kluczowym elementem sukcesu każdej konferencji jest dobra organizacja, komunikacja oraz bezbłędna realizacja.

Do każdej konferencji podchodzimy kompleksowo – od opracowywania scenariusza oraz zaprojektowania, druku i rozesłania zaproszeń poprzez przygotowywanie materiałów konferencyjnych (identyfikatorów, skryptów, długopisów, materiałów promocyjnych itp.), wyszukanie odpowiedniego miejsca, rejestrację gości aż do wyboru i wypożyczenia odpowiedniego sprzętu, transportu gości i materiałów do wybranego miejsca.


Organizacja szkoleń, warsztatów i seminariów

Szkolenia, warsztaty i seminaria planujemy i realizujemy indywidualnie, zwracając szczególną uwagę na potrzeby klientów. Proponujemy różne warianty i wskazujemy optymalne rozwiązania, bazując na naszym doświadczeniu branżowym.

Zajmujemy się wszystkimi szczegółami realizowanego wydarzenia – od przygotowania scenariusza, znalezienia ekspertów i odpowiedniego obiektu, poprzez zapewnienie sprzętu multimedialnego z profesjonalną obsługą, aż po catering oraz nadzór i koordynację na miejscu.

Samodzielnie organizujemy szkolenia z wystąpień publicznych, radzimy, jak zachowywać się przed kamerą i mikrofonem, wskazujemy, co i jak mówić, by być słuchanym, słyszanym i zrozumianym. Organizujemy warsztaty komunikatywnego pisania oraz warsztaty kreatywnego rozwiązywania problemów, tworzenia innowacji i generowania pomysłów: design thinking. Pomagamy także w zorganizowaniu życia zawodowego i osobistego podpowiadając jak zarządzać czasem. Nasi specjaliści doradzą jak zbudować doskonały wizerunek w biznesie.


Wizerunek
  • Opracowywanie i realizowanie kompleksowych strategii komunikacyjnych. Z jasno sprecyzowanymi celami, uwzględniającymi misję, wizję i wartości, dobierając odpowiednie narzędzia, trafimy do każdego odbiorcy.
  • Zarządzanie relacjami z mediami. Znamy wymagania dziennikarzy, utrzymujemy z nimi stały kontakt, budując od lat partnerskie relacje. Wiemy, jak przygotować interesujący i rzetelny materiał dziennikarski, jak zorganizować profesjonalną konferencję prasową, zaaranżować indywidualne spotkanie, wywiad oraz zainteresować nowym produktem. Nasi klienci zawsze są w centrum zainteresowania mediów.
  • Zarządzanie komunikacją wewnętrzną. Efektywna komunikacja powinna być strategicznym wsparciem dla osiągnięcia celów biznesowych. Wiemy, z jakich narzędzi korzystać, by pracownicy czuli się dobrze poinformowani, wymieniali między sobą informacje i wspólnie działając przyczyniali się do sprawnego działania całej organizacji.
  • Budowanie wizerunku firmy. Wizerunek firmy nie może być budowany w sposób chaotyczny, nierozplanowany czy intuicyjny. Tylko konsekwentny i spójny, wykorzystujący szerokie spectrum dostępnych narzędzi, zdecyduje o codziennym powodzeniu firmy i da je przewagę konkurencyjną nad innymi.
  • Budowanie wizerunku osoby. Niepowtarzalny wizerunek podkreślający profesjonalizm oraz rangę zajmowanego stanowiska to rzecz bezcenna w dzisiejszych czasach. Pomożemy przygotować teksty przemówień i podpowiemy, co robić aby dobrze wypaść podczas wystąpień publicznych. Przygotujemy kompleksową strategię komunikacyjną, uwzględniając miejsca w sieci, gdzie warto być aktywnym, wyrażać swoje opinie i poglądy, komentować rzeczywistość.
  • Internet Public Relations. Internet i media społecznościowe to potężne narzędzie komunikacji. Wykorzystane umiejętnie mogą zapewnić przewagę konkurencyjną na rynku. Odpowiednio przygotujemy i poprowadzimy biuro prasowe online. Napiszemy teksty na stronę internetową w sposób gwarantujący dobre pozycjonowanie. Poprowadzimy bloga eksperckiego. Kompleksowo zajmiemy się profilem w portalach społecznościowych oraz serwisach branżowych. Przygotujemy i roześlemy newslettera.
  • Kreowanie programów Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR). Wyzwaniem współczesnego biznesu jest dążenie do osiągnięcia równowagi i symbiozy w relacjach z interesariuszami. Kampanie i akcje społeczne nie służą jedynie ocieplaniu wizerunku, przynoszą też wymierne korzyści – organizatorom i odbiorcom. Pomożemy w opracowaniu, a następnie realizacji programów społecznie odpowiedzialnego zarządzania biznesem.
  • Doradztwo kryzysowe. Kryzysom trzeba zapobiegać. Podpowiemy jak, zidentyfikujmy odpowiednio wcześnie zagrożenia, przygotujmy plan działania na wypadek, gdyby firma znalazła się w trudnej sytuacji. Może się jednak zdarzyć, że firma bez odpowiednio opracowanej strategii znajdzie się nagle w sytuacji kryzysowej. Wtedy szybko określimy kanały przekazu oraz określimy odpowiedni obszar, dzięki któremu przejmiemy inicjatywę w zarządzaniu informacją.

Partnerzy